Gå til innhold

Kroken på døra for Hovedkort.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja det var vel i vente det etter at HW begynte å ta betalt for prisguiden sin.  :lol:

Håper det er en spøk ?

Hw.no tar betalt per klikk INN til en nettbutikk. Dette emnet har en egen tråd under Tilbakemeldinger->Hardware.no

 

--

 

Vel, hovedkort.no var aldri en butikk jeg hørte noe særlig om, de hadde noen spesielle hovedkort, men det var vel det.

Lenke til kommentar
Begynner vel å bli en stund siden den ble borte.

Flott at noen tok over DFI ihvertfall. :)

 

Tror Amraam PC eller noe har hatt Chaintec en stund. :hmm:

Det stemmer nok ja. jeg ville nok uansett ikke handlet fra Amraam da de er på vei til å bli slått konkurs. En fornuftig kunde handler uansett ikke fra Amraam PC (jeg vet hva jeg snakker om, ettersom at jeg har en stor sak gående mot foretaket i disse dager).

Lenke til kommentar
Begynner vel å bli en stund siden den ble borte.

Flott at noen tok over DFI ihvertfall. :)

 

Tror Amraam PC eller noe har hatt Chaintec en stund. :hmm:

Det stemmer nok ja. jeg ville nok uansett ikke handlet fra Amraam da de er på vei til å bli slått konkurs. En fornuftig kunde handler uansett ikke fra Amraam PC (jeg vet hva jeg snakker om, ettersom at jeg har en stor sak gående mot foretaket i disse dager).

Hmm, dårlig kundeservice?

 

Jeg hadde tenkt å bestille en RAM brikke fra dem som ingen har andre steder lenger :/

Lenke til kommentar
Ja det var vel i vente det etter at HW begynte å ta betalt for prisguiden sin.  :lol:

Håper det er en spøk ?

Som sagt av andre før meg nå så var det en spøk at det var derfor hovedkort.no gikk konkurs. Tviler på at det var det som var grunnen. (selv om det selvfølgelig kan ha spillt en bitte bitte liten rolle ;) )

 

Det var ikke en spøk at hw tar betalt for at nettbutikkene får lov til å være i den. Det kan du lese mer om HER

Lenke til kommentar
Neida, men jeg vet ikke om de kommer til å ta inn _alle_ kortene til DFI eller kun de mest populære...

Netshop kan skaffe hovedkort på forespørsel. Jeg skulle kjøpe et nytt P4 hk, og gigabyte kom med et S478-kort med PCI-X. Kortet hette K8NXP-Ultra 64. De hadde K8NXP-Ultra inne (samme kort, men uten PCI-X), men det var ikke noe problem for dem å skaffe det jeg ville ha. Men jeg kjøpte det ikke, fordi det ble for dyrt (over 3000 kr.). Håper dette gir et godt svar på det du lurer på.

Endret av stigfjel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...