Gå til innhold

Designperle fra BenQ


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var rett og slett en nydelig skjerm, iallefall ut i fra hva jeg kan se på de bildene i artikkelen. Må jo være en optimal skjerm til å drasse med seg på LAN, med den "veske-featuren".

 

Dersom testresultatene på denne holder mål, lurer jeg på om ikke en slik vil passe perfekt inn i min nye bolig. :cool:

Prisen var jo i første omgang heller ikke avskrekkende.

 

Har dere noen anelse om den i det hele tatt vil bli testet når den kommer her til lands?

Lenke til kommentar
Har dere noen anelse om den i det hele tatt vil bli testet når den kommer her til lands?

Jeg skal ha den på skrivebordet til test ;) Det kommer ikke til å skje umiddelbart, men jeg skal jobbe iherdig for å få tak i et eksemplar.

 

Playmofetish: Jeg måtte pusse brillene mine selv da jeg så responstiden. Men det er jo slik at det finnes andre markeder enn gamere. BenQ oppgir jo selv at målgruppen er business. Husk at responstid ikke er alt - jeg har sett 25ms-skjermer som yter bedre enn enkelte 16ms-skjermer. Men noen toppskjerm for spillerne tror jg ikke vi får se. Jeg tipper dette er en kontorskjerm som kan hevde seg i bildekvaliteten. Jeg har ikke fått bekreftet det enda, men jeg er villig til å spise musa mi om dette ikke er en VA-skjerm ;)

Lenke til kommentar

Det var en grunn til at jeg la vekt på at det var to hyttalere à 1w... Alle som har lest en LCD-test på hardware i det siste vet hva vi synes om høyttalere :thumbdown:

 

Håper jeg får muligheten til å teste disse...

 

DragonXP: Selv om skjermen ikke passer ditt behov som gamer så er det ikke dermed sagt at hele greia bare kan kastes. Det er mange som ikke har bruk for raske paneler, men setter pris på god fargedybde og et pent design. Ofte har det vært slik at god farge og rask responstid ikke har vært forenelig. Det er litt for generaliserende å si dette om hele LCD-teknologien, men det var til dels sant før. Da ser jeg ikke problemet med at produsentene velger å segmentere markedet sitt og heller legge mer vekt på nøkkelområdene for hvert markedssegment.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...