Gå til innhold

Lindenhurst-problemer løst


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hadde amd hatt like stort andel av alle pc-brukere som intel, hadde de støva ned intel for lengst.

Intel suger, rett og slett, enkelt og greit

Intel suger da absolutt ikke, det er bare det at de har så elendig ytelse at de er avhengig av høy klokkefrekvens for å henge med. Blir jo det samme som å si at AMD suger fordi de ikke har høy klokkefrekvens på CPU'ene. :roll:

Endret av Atpn
Lenke til kommentar
hadde amd hatt like stort andel av alle pc-brukere som intel, hadde de støva ned intel for lengst.

Intel suger, rett og slett, enkelt og greit

meget informativt innlegg må jeg si..

 

Har det noen gang slått deg at det er en grunn til at fordelingen er slik?

 

Men over til tema, er glad for at ting begynner å funke smooth. Begynner (dessverre) å friste med pc oppgradering igjen når sånt stersj som dette begynner å funke bra og! :yes:

 

Blir spennende å se litt tester og erfaringer etterhvert!

 

Magnus

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
hadde amd hatt like stort andel av alle pc-brukere som intel, hadde de støva ned intel for lengst.

Intel suger, rett og slett, enkelt og greit

Hmmm... sa han som har Intel-system..

Får du det ikke til? :p

Lenke til kommentar

Den evige AMD-fanboyen snorreh kommer nok en gang med konstruktive tilbakemeldinger. Det er en grunn til at Intel har de største markedsandelene.

 

Jeg er ikke fanboy av hverken AMD eller Intel. Selv har jeg et Intel P4-system atm, dette var utelukkende fordi jeg ville teste Intel som et alternativ til AMD. Har før det utelukkende hatt AMD siden K6-2. Maskinen jeg var mest fornøyd med overall, er faktisk intelsystemet jeg har nå. HT-teknologien gir virkelig merkbare fordeler under praktisk bruk. Spiller lite/ingenting, så det bryr jeg meg ikke noe om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...