Gå til innhold

Detaljer om neste Need for Speed (PC/PS2/Xbox)


Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-80wCWpIM

"Den første og kanskje viktigste detaljen som ble røpet er at det neste spillet i Need for Speed-serien blir en etterfølger til Need for Speed: Underground."

 

Hel****

jaja, det var det bilspillet.

Endret av Slettet-80wCWpIM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

jaja, da mangler det bare -

-bedre grafikk

-legge til skikkelig historie

-skikkelig multiplayer

-fjerne catch-up delen

-muligheten til å stige samt synke i rankingsystemet, istedenfor at man blir tvunget til å komme på føsteplass for å komme seg videre.

-muligheten til å faktisk style bilen skikkelig, tuning av bilen osv, istedenfor disse fantastiske løsningene som var i det første spillet.

 

så er det nok enda mer som jeg foreløpig har glemt av

Lenke til kommentar
jaja, da mangler det bare -

-bedre grafikk

-legge til skikkelig historie

-skikkelig multiplayer

-fjerne catch-up delen

-muligheten til å stige samt synke i rankingsystemet, istedenfor at man blir tvunget til å komme på føsteplass for å komme seg videre.

-muligheten til å faktisk style bilen skikkelig, tuning av bilen osv, istedenfor disse fantastiske løsningene som var i det første spillet.

 

så er det nok enda mer som jeg foreløpig har glemt av

NFSU trenger ikke spessielt mye bedre grafikk, den er strøken og holder sikkert litt til.

 

Historie? Trenger et bilspill en historie? Mitt svar er nei..

 

Er enig med det at catch-up systemet er noe møkk, kan de ikke putte inn muligheten til å skru av catch-up systemet. Sånn som det var mulighet for i NFS2 :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

De bør vel stregt tatt fikse på allt! NFS Underground må jo være årets værste bilspill! spillet manglet jo det meste:

 

- mulighet for individeull bilstyling (løsning med samme styling på alle bilder funka bare ikke)

- styling av interiør

- Mulighet for å bygge seg opp en garasje

- noe å bruke alle pengene man vant på (spesiellt etter å ha spillt gjennom spillet)

- Ferdigpakker for tuning var ikke spesiellt morro

- rundetider må jo kunne lagres

- Varierte baner (hadde følelsen av å kjøre på samme bane hele tida)

 

+ jeg kunne likt å ha rimelig mye damage slik at men måtte ha penger til å reparere bilene i tillegg

 

NFS spillene var så mye mer gjennomført bra før i tida, NFS Road Challange, NFS Porsche :yes:

Lenke til kommentar

arg...jeg håpa på og få kjøre porsche, lamborghini og ferrari igjenn :( gjerne spille mot en toyota eller nissan med NOS men jeg vil sitte i noe europeisk eller amerikansk også.

 

Håper at vi ser at flere ting en vindua blir skada ved krash nå da, og at de innfører "cinematic cam" igjen. Replays blir kjederlige med de kameranene man har tilgjengelig nå..

Lenke til kommentar
arg...jeg håpa på og få kjøre porsche, lamborghini og ferrari igjenn :( gjerne spille mot en toyota eller nissan med NOS men jeg vil sitte i noe europeisk eller amerikansk også.

 

Håper at vi ser at flere ting en vindua blir skada ved krash nå da, og at de innfører "cinematic cam" igjen. Replays blir kjederlige med de kameranene man har tilgjengelig nå..

Mmm...

 

Ja! Amerikansk!

Ford Mustag SVT Lightning, Ford F-150 SVT Lightning, Dodge Ram SRT-10 og Dodge Neon SRT-4. :D

 

Sleng med noen gamle muskelbiler også, sånn som i The Fast And The Furious filmene.

Som f.eks Fastback, Challenger og lignende.

 

Hva med litt mer europeisk? Som f.eks BMW, Audi, Mercedes og kanskje Saab 9-2X og Volvo S60 R?

 

Den mulige tittelen, Need For Speed: Most Wanted, passer meget bra i forhold til hvordan jeg kunne tenkt meg at NFS:U 2 skulle vært. Merkelig greier. Tror jeg sender den mailen til EA allikevel. :D

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...