Gå til innhold

Gamer.no møter Clan IT (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Overaskende bra interjvu,

Viser en bedre side av CS:)

 

Dog de hadde litt beskjedene svar er det lite en reporter kan gjøre med det:)

Takk, mitt første intervju. :) Ikke så rart at de hadde korte svar i grunn. Intervjuet skjedde i 08-tiden, da hadde de sittet våkne hele natten og ventet på at finalen skulle begynne. Den skulle begynt 20:00, den begynte rundt 07..

Lenke til kommentar
Overaskende bra interjvu,

Viser en bedre side av CS:)

 

Dog de hadde litt beskjedene svar er det lite en reporter kan gjøre med det:)

Takk, mitt første intervju. :) Ikke så rart at de hadde korte svar i grunn. Intervjuet skjedde i 08-tiden, da hadde de sittet våkne hele natten og ventet på at finalen skulle begynne. Den skulle begynt 20:00, den begynte rundt 07..

Hehe,

Og ikke minst ditt første interjvu,

Gratullerer:)

Kjempebra!

 

Og jeg avskyr egentlig CS som kirkeråtter :)

Lenke til kommentar
Hva er egentlig best av å være gamer å spille 5 timer til dagen og ikke kunne en shit om resten av pcen, eller å være "nerd" og bruke de 5 timene til noe mer variert?

 

Hva er egentlig definisjonen på nerd?

 

:roll:

Jeg ville valgt å ikke kunne noe om pcen om jeg kunne tjent hundretusener i året på gaming...

Lenke til kommentar
Lurer fortsatt på hvorfor folk spiller dette kjedelige, eldgamle og dårlige spillet. Har de ikke hørt om BF1942/Vietnam? DC? UT? Farcry? SC:PT? Osv, osv...

 

Oh well. :roll:

Hehe, må si meg enig der, CS for meg er tregt,

men de tjener jo fete penger på dette så det er kansje ikke så rart at de spiller alikevel : )

Lenke til kommentar
Lurer fortsatt på hvorfor folk spiller dette kjedelige, eldgamle og dårlige spillet. Har de ikke hørt om BF1942/Vietnam? DC? UT? Farcry? SC:PT? Osv, osv...

 

Oh well.  :roll:

Hehe, må si meg enig der, CS for meg er tregt,

men de tjener jo fete penger på dette så det er kansje ikke så rart at de spiller alikevel : )

Vel, er kun de få som spiller "proffesjonelt" som tjener noe som helst.

15000 delt på fem er ikke så mye. Som de fikk på TG. :roll:

Lenke til kommentar
Hva er egentlig best av å være gamer å spille 5 timer til dagen og ikke kunne en shit om resten av pcen, eller å være "nerd" og bruke de 5 timene til noe mer variert?

 

Hva er egentlig definisjonen på nerd?

 

:roll:

nerd

 

A nerd is a technically bright but socially inept person. The classic image of the nerd has been the wild-haired genius kid with thick-lensed glasses surrounded by test tubes and computers. Microsoft's Bill Gates is sometimes considered the walking embodiment of the older, successful nerd. As computer technology becomes less frightening and "nerdish" to larger numbers of people, society seems to be developing a more tolerant, even benevolent view of the nerd.

http://whatis.techtarget.com/definition/0,...i212630,00.html

:roll:

Lenke til kommentar
Lurer fortsatt på hvorfor folk spiller dette kjedelige, eldgamle og dårlige spillet. Har de ikke hørt om BF1942/Vietnam? DC? UT? Farcry? SC:PT? Osv, osv...

 

Oh well.  :roll:

Hehe, må si meg enig der, CS for meg er tregt,

men de tjener jo fete penger på dette så det er kansje ikke så rart at de spiller alikevel : )

Vel, er kun de få som spiller "proffesjonelt" som tjener noe som helst.

15000 delt på fem er ikke så mye. Som de fikk på TG. :roll:

15000 er jo bare småtterier da i forhold til andre turneringer.

Lenke til kommentar

På diverse mindre LANs jeg har vært med på å arrangere, med kun 30 - 40 stykker, har vi hatt 5000 i førstepremie i CS-compoen da.

 

Uansett så har jo TG aldri vært verken et LAN eller et sted for å powerplaye for å vinne penger. TG var jo tidlig ment som et samlested for scenen, og det er jo tydelig at denne intensjonene har forsvunnet med årene, men jeg synes de har greid å holde seg på matta ganske godt.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...