Gå til innhold

FBI går til Half-Life 2-aksjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

gøy om hl2 faktisk var godt i gang, og var klar med en utgivelse....

da vil vel spillet ha blitt enda mer finpusset på, enn hva det kanskje var? :thumbup:

 

jeg "pauser" hele hl2 ventingen, og lar det flyte, men håper han/hun/de som stod bak dette uansett blir tatt, om det så måtte vært valve :laugh:

 

la oss vente på farcry demoen som kommer i morgen heller?

 

 

vil fbi kunne straffe en skyldig etter "dfs(usa)regler" eller etter landeet som denne befinner seg i sine regler?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
håper han er skyldig *krysse fingrene*

Fordi? Bare for moro skyld? Og skyldig i hva da? Han er ikke tiltalt for noe som helst, men du vil kanskje bare ha en syndebukk dømt og hengt bare for få det gjort, liksom?

legg merke til at jeg sier,

håper han er skyldig

og med det mener jeg skyldig i å ha stjålet kildekoden pluss pluss pluss fra valve.

Lenke til kommentar
håper han er skyldig *krysse fingrene*

Fordi? Bare for moro skyld? Og skyldig i hva da? Han er ikke tiltalt for noe som helst, men du vil kanskje bare ha en syndebukk dømt og hengt bare for få det gjort, liksom?

legg merke til at jeg sier,

håper han er skyldig

og med det mener jeg skyldig i å ha stjålet kildekoden pluss pluss pluss fra valve.

Er med på den. Det hadde jo vært vanvittig cred. for FBI hvis de faktisk hadde funnet den f*ns tyven på første forsøk (som er kjent vel og merke)...

 

Athelas

Lenke til kommentar
legg merke til at jeg sier,

håper han er skyldig

og med det mener jeg skyldig i å ha stjålet kildekoden pluss pluss pluss fra valve.

Jeg leste hva du skrev. Hvorfor håper du at han er skyldig? Tror du virkelig det kun var én person som stod bak? Har du fulgt med i saken?

Lenke til kommentar
At FBI tar saken såpass alvorlig skulle dessuten avfeie de populære ryktene om at hele tyveriet er et PR-stunt fra Valve sin side.

 

Så vi noe FBI etter doom3, painkiller, far cry, world of warcraft, etc... Nei dette har bare økt mine mistanker om at det er PR-stunts...(usa...mulighetenes land...alle kan kjøpes)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
legg merke til at jeg sier,

håper han er skyldig

og med det mener jeg skyldig i å ha stjålet kildekoden pluss pluss pluss fra valve.

Jeg leste hva du skrev. Hvorfor håper du at han er skyldig? Tror du virkelig det kun var én person som stod bak? Har du fulgt med i saken?

:roll:

håper du han er uskyldig ? håper du da de aldri tar de\den som er ansvarlig ?

hvorfor ikke ? støtter du da den\de som står bak dette ? støtter du kriminelle ? er du for datakriminalitet ?

 

jeg håper han er skyldig i å enten å personlig ha stått bak tyveriet eller vært delaktig, hvorfor spør du ?

selvfølgelig fordi jeg er en av mange som vil ha saken oppklart ?

å ta den\de personene som står bak vil samtidig sende ut et signal, noe som vil være positivt for fremtiden.

 

det er jo en selvfølge at man håper på at den personen myndighetene har hentet inn er delaktig på en eller annen måte.

de skyldige må straffes og det er jo bedre å håpe på at de får tak i de rette personene på første forsøk.

på samme måte som når politiet henter inn en mistenkt i en drapssak, selvfølgelig håper man den personen de har hentet inn er skyldig.

hvis han ikke er skyldig vil det være ille for autoritetene, samtidig vil det være dumt mtp at den ansvarlige faktisk enda går løs.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
At FBI tar saken såpass alvorlig skulle dessuten avfeie de populære ryktene om at hele tyveriet er et PR-stunt fra Valve sin side.

 

Så vi noe FBI etter doom3, painkiller, far cry, world of warcraft, etc... Nei dette har bare økt mine mistanker om at det er PR-stunts...(usa...mulighetenes land...alle kan kjøpes)

doom3 - ati sin skyld hvis jeg ikke husker helt feil.

painkiller - dont know

far cry - kan håndteres internt, burde nok være mulig å finne ut hvem av beta testerne som leaket spillet.

world of warcraft - same as above.

Lenke til kommentar
håper du han er uskyldig ?

 

Man er uskyldig inntil det motsatte er bevist. Det er et grunnleggende rettsprinsipp, selv om de har vedtatt lover over dammen som tyder på det motsatte. Jeg håper at han får en rettferdig saksbehandlig, og ikke ender opp i et Kafkaesk mareritt.

 

håper du da de aldri tar de\den som er ansvarlig ?

 

Selvfølgelig ønsker jeg å se tjuvraddene som står bak dette i hvit- og svart-stripet pyjamas.

 

støtter du da den\de som står bak dette ? støtter du kriminelle ? er du for datakriminalitet ?

 

Nei, nei og atter nei.

 

jeg håper han er skyldig i å enten å personlig ha stått bak tyveriet eller vært delaktig, hvorfor spør du ?

 

Fordi han har ikke blitt tiltalt for noe, og jeg synes det er drøyt å automatisk håpe at noen som tilfeldigvis blir offer for en FBI-ransakelse blir behandlet korrekt. Finner de faktiske beviser mot ham, og ikke slikt humbug aktor la fram i DVD-Jon-saken, er det ikke noe å diskutere en gang.

 

Var det oppklarende? :)

Endret av LarsC
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...