Gå til innhold

Omtale av Need For Speed: Underground


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

enig at spillet er 100% arkade,men er et bra arkadespill(best til nå)

grafikken scoret "8" selv om den er veldig bra/best til nå på bilspill ?

 

men omtaleren har har jo rett,skulle vært mye mere variasjon på banene.

og kunne kjøre mere fritt omkring ...

 

ikke bremse i svingene !

du kan jo kjøre i 250km/time og ikke bremse i svingene(hvordan tror du det

går da !)er jo ikke _så_ dårlig..

 

synes du klager mye bare fordi det ikke er nok relalisme i spillet.

n.f.s har vel aldri laget så mye annet enn arkade bilspill..

 

trafikken kan virke frusterene av og til(lett og krasje i stor fart)

og da er jeg glad at ikke politiet også skulle komme etter deg(da mangler vi bare

at alle løpende også skulle gå på tid..

 

joda,spillet har sine svakheter..

men grafikken må vel få mere enn 8,eller venter omtaleren på neste spill skal

ha bedre grafikk..! :wow:

Lenke til kommentar
grafikken scoret "8" selv om den er veldig bra/best til nå på bilspill ?

8 betyr meget bra. Den er ikke perfekt. De andre bilene ser regelrett søppel ut, grafikken er ganske ensformig tross alt, og det finnes penere spill der ute.

 

ikke bremse i svingene !

du kan jo kjøre i 250km/time og ikke bremse i svingene(hvordan tror du det

går da !)er jo ikke _så_ dårlig..

Den setningen der skjønner jeg ikke helt hva du mener med. Ja, du bør bremse noen (få) steder, men spillet hadde hatt godt av om du ikke kunne holde 250km/h i 90-graders svinger.

 

synes du klager mye bare fordi det ikke er nok relalisme i spillet.

n.f.s har vel aldri laget så mye annet enn arkade bilspill..

Det er ikke så mye mangelen på realisme, men idiotiske løsninger som trekker ned. NFS: Porsche Unleashed er et eksempel på et NFS-spill som er litt mer realistisk (selv om det ikke har noe med saken å gjøre egentlig).

 

trafikken kan virke frusterene av og til(lett og krasje i stor fart)

og da er jeg glad at ikke politiet også skulle komme etter deg(da mangler vi bare

at alle løpende også skulle gå på tid..

Det er jo et ganske dårlig argument for at politi ikke skulle være med, det er heller et argument for at de burde gjort trafikksystemet bedre.

Endret av Aasgaard
Lenke til kommentar

8 betyr meget bra..

hva er 9 og 10 da !(tør jeg nesten ikke tenke på)

 

vel Aasgaard du skriver jo veldig bra/og har stor inntresse på bilspill !

selv om vi ikke blir enige her..

 

men synes det som drar mest opp på dette spillet er den fine grafikken

men tror du har bestemt deg på forhånd(dette er ikke noe bra spill)

 

8 er ikke 9 eller(10)

når man tenker på at det er det bilspillet som har best grafikk til nå..

 

hva får "live får speed" da i grafikk(3-4)ser jo ut som et direct x6-7 spill..

beklager,men gi spillet den grafikken den fortjener(ikke det som omtaleren vil

det skal få)

Lenke til kommentar
,08/12/2003 : 14:21]Bra omtale..

 

En ting, veit ikke om det gjelder på ps2 versjonen, men i pc versjonen kan du slå av "catch up" det du uttaler som juksing  :roll:

 

Som sagt veit jeg ikke om det er mulig i ps2 versjonen men på pc finnes ikke det problemet.

Takk. :) Det er kun mulig i "Quick Race", altså ikke der det trengs mest. :(

 

når man tenker på at det er det bilspillet som har best grafikk til nå..

 

hva får "live får speed" da i grafikk(3-4)ser jo ut som et direct x6-7 spill..

beklager,men gi spillet den grafikken den fortjener(ikke det som omtaleren vil

det skal få)

 

Hadde definitivt ikke bestemt meg på forhånd. Live for Speed er eldre, og til en annen plattform. Dessuten fikk det, som du kanskje så, 6 på grafikk. GT3 ser i mine øyne bedre ut enn NFSU på PS2. Sjekket en tilfeldig side nå, Gamespot gir også 8 i grafikk, så jeg er åpenbart ikke alene om å mene at det finnes bedre.

Endret av Aasgaard
Lenke til kommentar
kansje litt mere på gameplay,ikke slik du sier at man ikke behøver og bremse

i 90 graders svinger når man ligger i 250km/time.og at man ikke behøvde bremser

på bilene(barnslig uttalse)

Man trenger jo stort sett ikke bremsene heller. Er som regel nok i massevis å bare slippe gassen litt rett før svingen. Jeg synes han var snill på gameplay scoren.

Lenke til kommentar

Man trenger jo stort sett ikke bremsene heller. Er som regel nok i massevis å bare slippe gassen litt rett før svingen. Jeg synes han var snill på gameplay scoren.

 

helt enig med deg... greit nok at nfs:underground er et arkade spill, men det trenger da heller ikke å være helt utenomjordisk.. noen fysiske lover bør gjelde her også.. ;)

 

min mening..

Lenke til kommentar

Ups and downs med dette spillet, det som ikke er så bra for en uten spesiell bilinteresse er alt dette stylingstyret, og at det ikke er mer variasjon i baner og "oppdrag". Men selve kjøringen er supergøy og grafikken er jo enorm, GTA3-bymiljøet ser jo langt fra så flott ut som dette (snakker pcversjon og ikke ps2).

Lenke til kommentar

Genialt innlegg.

 

Er så lei av at folk roser dette spillet opp i skyene. Flott med folk som ikke blir blendet av "14lags klarlakken" spillet omgir seg av. Og historien? Don't get me started...

 

VG som gir spillet 5, latterlig.

 

Kunne vært så mye mye bedre. Hadde de bare tittet på NFS:PU og NFS:HS.

Og å fjerne LAN? Skulle ikke vært lov

 

|Hit

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke om dere skrev det i anmeldelsen,men merket dere noe lagging/hakking i ps2 versjonen?Har hørt at det er mange som sier det,men en kompis av meg har lånt det,merket ikke noe til det.Ellers en veldig bra anmeldelse :thumbup:

Det opplever jeg ikke som noe problem annet enn over Internett. Litt lav FPS når du ser bilen bakfra noen ganger kanskje, ikke plagsomt.

Lenke til kommentar

Bra omtale, dog jeg mener faktisk at du har vært vel snill. Synes det er grusomt irriterende med denne "catch up"-greia. Lønner seg jo å ligge på andre plass hele veien, for så å tråkke klampen i bånn i siste sving. Trekker ned gameplayet noe sinnsykt. Huff, savner også en garasje med mange biler. Og hadde de droppa dette "locke"-systemet så kunne en f.eks. trimma en bil til å bli skikkelig god tik drift, en annen til dragracing etc.

 

Og faktisk mener jeg at spillet godt kunne fått under 8 på grafikk. Det er jo overhode ikke variert, og all annen trafikk ser jo tragisk ut. Været er jo totalt urealistisk. Her har det visst alltid "akkurat regna". Skulle likt å sett den byen som glitrer og skinner konstant...

 

Også fjerne LAN-funksjonen da :cry:

 

Dette er jo faktisk et av de få rene bilspillene en har mulighet til å plante inn en skikkelig historie. Men neida, EA gidder ikke tenke over dette heller og serverer heller denne platte greia. :mad:

 

Sorry at jeg sier det, Traxco, men utifra de innleggene du skrev angående NFSU, virker du rett og slett litt mindre intelligent. Du skriver med enormt mange skriveleif. Andre ganger har du tydelige problemer med å uttrykke deg, og skriver totalt uforståelig. Hvis du mener noe, anbefaler jeg å gjøre deg litt mer flid med innleggene før du poster dem! :roll:

Lenke til kommentar

virker du rett og slett litt mindre intelligent.!!!=skriver Skyttt

 

virker det slik på deg,kan hende jeg ikke uttrykker med bra nok.er ikke flink og uttrykke meg skriftlig(beklager)

 

men skriver totalt uforståelig !!

hva er det du ikke forstår ?

vet jeg har litt skrivefeil(sorry)men går vel ann og forstå "ordene" mine..

 

men synes det er dumt av deg og skrive "at jeg er mindre intellingent"

bare fordi du uttrykker deg bedre på tastaturet ditt..

 

hva gir deg fullmakt og tro at du er så mye bedre enn meg,siden du kan skrive

at jeg er dum(mindre intelligent)..

 

håper virkelig du står får denne mobbing"en din(kommer til og rappoter dette til alle moderatorene).

 

er det fordi du har flere poster enn meg,at du prøver og leke "moderator" her !

ser på postene dine at du er flink og rette på folk..(du vet best type)

Endret av Traxco
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...