Gå til innhold

FEATURE: De forvandlet leiligheten til en 3D-skriverbutikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke kjøpt noe filament hos dem selv, men vet om dere som er missfornøyde med kvaliteten de tilbyr.

 

Eks:

sfRaHZg.jpg

 

 

Aner ikke om de har høyere kvalitet nå på filamentet enn tidligere, men regner med de importerer billig fra kina (som også vi private folk kan gjøre).

 

 

 

To år senere har Smilden blitt nødt til å  flytte inn hos dama si..

Nei huff. :(

Lenke til kommentar

Har ikke kjøpt noe filament hos dem selv, men vet om dere som er missfornøyde med kvaliteten de tilbyr.

 

Eks:

sfRaHZg.jpg

 

 

Aner ikke om de har høyere kvalitet nå på filamentet enn tidligere, men regner med de importerer billig fra kina (som også vi private folk kan gjøre).

 

 

 

To år senere har Smilden blitt nødt til å  flytte inn hos dama si..

Nei huff. :(

3DNet-filament kommer på svarate tromler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikke kjøpt noe filament hos dem selv, men vet om dere som er missfornøyde med kvaliteten de tilbyr.

 

Eks:

sfRaHZg.jpg

 

 

Aner ikke om de har høyere kvalitet nå på filamentet enn tidligere, men regner med de importerer billig fra kina (som også vi private folk kan gjøre).

 

 

 

To år senere har Smilden blitt nødt til å  flytte inn hos dama si..

Nei huff. :(

Har handlet mange titalls kilo med plast fra dem nå. Har bare gode ting å si i hvert fall. Plasten er av god kvalitet også.

Lenke til kommentar

 

3DNet-filament kommer på svarate tromler.

Tydeligvis ikke den gangen :)

Disse rullene sluttet de med for lenge siden, jeg har kjøpt filament fra dem siden da og har ikke hatt problemer med noen av de over 25 spolene jeg har kjøpt fra dem. Jeg anbefalte også at de byttet de spolene de bruker idag. Filamentet deres er veldig bra og de er veldig responsive om det er feil på plasten deres. Om du hadde kontaktet dem da du oppdaget dette kan jeg med veldig stor sikkerhet si at du ville fått en ny rull.

Lenke til kommentar

Om du hadde kontaktet dem da du oppdaget dette kan jeg med veldig stor sikkerhet si at du ville fått en ny rull.

Om du leste postne min så står det at det ikke er fra meg, men andre som ikke har vært fornøyde. men bra at de har økt kvaliteten :)

 

 

Godt mulig jeg tester dem selv ut når jeg går tom for filament.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...