Gå til innhold

SNIKTITT: Ny kamerateknologi og flere smarte løsninger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, kan definitivt bli aktuelt med stor-versjonen dersom den utdypende testen leverer gode ord, og dersom skjermen blir av stor nokk størrelse.

 

Har lenge vært på utkikk etter en telefon med ca. 6" skjerm som ikke er overpriset eller utdatert/dårlig hardware i.

Lenke til kommentar

Bra de bruker kompetanse fra nettverksdelen av selskapet og implementerer det i telefonene også. Vil nok være noe bare Huawei driver på med i lang tid fremover. Kan fort bli merket for folk som sliter med litt dårlig dekning på sin nye kule mobil som ofrer signal for design.

Lenke til kommentar

Skulle ønske de hadde tatt litt fra Mate 8 som har mye tynnere områder over og under skjermen, altså stor screen-to-body ratio.
5.2 inches (~72.9% screen-to-body ratio). hvor Mate 8 har litt over 78%. Det høres ikke så veldig mye mer, men det vises godt.

De kunne også kvittet seg med logo i front.

 

huawei-p9-plus.jpghuawei-mate-8r.jpg

Endret av DJViking
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

For oss nordmenn er det bare å håpe de lager en "s" versjon. Wait for it.

Hvorfor det, og hva er en S-versjon av en Huawei telefon?
Les "Huawei P9S" på norsk. #forsøkpåhumor

 

Ahhhh :D Jeg skjønner den nå :p

Den kommer til sommeren/høsten og bærer navnet Honor 8 :-) (har ikke Huawei-navnet)

 

P7 ble etterfulgt av Honor 6, P8 av Honor 7. Honor er ikke en oppgradering når det gjelder spesifikasjoner, men er som regel litt "penere" og litt rimeligere... (Jeg har eller har hatt alle de nevnte modellene ;-) ).

 

Så ja, på en måte så kommer det en S-versjon, dog ikke ala eplemobilene.

Lenke til kommentar

Auto på kameraet forteller ingenting om hvordan denne mobilen sitt kamera takler lite lys.

 

Først når innstillingene er identiske har dere noe å vurdere ut fra.

Jo, det har noe å si. De fleste tar bilder på auto, og sitter ikke og stiller på innstillingene. De vet ikke hva de gjør heller. Jeg leser mye om teknologi og er interessert i det, men jeg vet fortsatt ikke helt hva alt gjør, og jeg ville nok valgt dårlige innstillinger. Folk som kan noe om kamera og bilder kan jo selvfølgelig stille på det. Likevel, for de aller fleste, så er det auto som teller. Det er en test av hvor gode bilder mobilen tar. Ikke hvordan kamera-sensoren som brukes i mobilen er. Og da er det Auto og JPG filer som ikke blir redigert som teller. Ikke manuelle innstillinger og RAW.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...