Gå til innhold

GUIDE: Slik får du tilgang til Netflix’ hemmelige kategorier


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som irriterer meg mest i appen er at når jeg velger kategorier, eksempelvis action, så får jeg ikke alle actionfilmer, men en rekke sideskrollende felter med idiotiske underkategorier som i mitt hode er bare meningsløse og irriterende. Noe av samme tankegangen som på barnesidene. Nei, de er enda værre, der er hovedkategoriene totalt på bærtur. Prøv å sortere ut serier fra familiefilmer. Skal jeg se med barna bruker jeg en voksenkonto for å finne innhold.

 

Og hvorfor ikke ha samme kategorier som i USA og andre steder. Anime for eksempel.

 

Lurer noen ganger på om de som bestemmer dette bruker tjenesten selv. Eller om dette er, grøss, slik folk vil ha det...

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg mest i appen er at når jeg velger kategorier, eksempelvis action, så får jeg ikke alle actionfilmer, men en rekke sideskrollende felter med idiotiske underkategorier som i mitt hode er bare meningsløse og irriterende. Noe av samme tankegangen som på barnesidene. Nei, de er enda værre, der er hovedkategoriene totalt på bærtur. Prøv å sortere ut serier fra familiefilmer. Skal jeg se med barna bruker jeg en voksenkonto for å finne innhold.

 

Og hvorfor ikke ha samme kategorier som i USA og andre steder. Anime for eksempel.

 

Lurer noen ganger på om de som bestemmer dette bruker tjenesten selv. Eller om dette er, grøss, slik folk vil ha det...

 

Netflix er faktisk beste tjenesten. Har testet Viaplay og HBO Nordic. Fy flate kor dårlige menyer og utvalg det er der. Så selv om Netflix ikke er perfekt så er det absolutt best.
Lenke til kommentar

 

Det som irriterer meg mest i appen er at når jeg velger kategorier, eksempelvis action, så får jeg ikke alle actionfilmer, men en rekke sideskrollende felter med idiotiske underkategorier som i mitt hode er bare meningsløse og irriterende. Noe av samme tankegangen som på barnesidene. Nei, de er enda værre, der er hovedkategoriene totalt på bærtur. Prøv å sortere ut serier fra familiefilmer. Skal jeg se med barna bruker jeg en voksenkonto for å finne innhold.

 

Og hvorfor ikke ha samme kategorier som i USA og andre steder. Anime for eksempel.

 

Lurer noen ganger på om de som bestemmer dette bruker tjenesten selv. Eller om dette er, grøss, slik folk vil ha det...

Netflix er faktisk beste tjenesten. Har testet Viaplay og HBO Nordic. Fy flate kor dårlige menyer og utvalg det er der. Så selv om Netflix ikke er perfekt så er det absolutt best.

 

Nå må jeg igjen poengtere at dette gjelder appen(e). Nettsidene gir fremdeles alt innhold i en kategori, foruten barnesidene som har samme idiotiske skrolling og totalt håpløse kategorier...

Lenke til kommentar

Noe som irriterer meg er at de samme filmene går igjen i flere ulike kategorier. Tror jeg må vurdere å si opp mitt abonnement. Norsk innhold er også vesentlig mindre enn Amerikansk.

 

De fleste filmer har jo mer enn en kategori....

action thriller f.eks vil sorteres under action og thriller...

Men ja, til tider plagsomt :p

På nettet, kan man om man leser om f.eks en film trykke på en undersjanger og få opp alle andre i samme sjanger.... sånn i stedenfor å skrive inn disse kodene.

Mener jeg har testet det på appen på nettbrettet også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...