Gå til innhold

Disse ørepluggene er virkelig trådløse - og knøttsmå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Sannsynligheten for å miste en (eller begge) på en løpetur, eller for den saks skyld rote de vekk og aldri finne en (eller begge) igjen: meget sannsynlig.

Men da har jeg en lur løsning: Man kan ta en tynn snor hvor man fester begge proppene, og gjerne feste den videre i apparatet de kobles til. Da henger de sammen og blir ikke borte!  :idea:  :D

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Sannsynligheten for å miste en (eller begge) på en løpetur, eller for den saks skyld rote de vekk og aldri finne en (eller begge) igjen: meget sannsynlig.

Men da har jeg en lur løsning: Man kan ta en tynn snor hvor man fester begge proppene, og gjerne feste den videre i apparatet de kobles til. Da henger de sammen og blir ikke borte!  :idea:  :D

Hmm... man kan jo også i teorien ta og gjøre de litt større... kanskje ha de utenpå ørene eller noe, slik at ikke ørekanalene blir irritert av en tettsittende silikonpropper... kanskje ha de utenpå, med noe mykt stoff rundt ørene. Men da må man muligens lage en bøyle av en eller annen sort som holder de sammen.

 

Vel, vi får håpe, vente og se :)

Lenke til kommentar

hehe Fikk mine idag var med på kickstarter kampanjen ifjor.

Er ganske bra.

en liten issue iblandt (audiofiler blir og legge merke til det) er at den høyre høytalern kan droppe i et mini sekund.

Men det jeg har testa (2 timer) så er ikke det nok til og irritere meg av.

Det følger med en ting man kan har rundt høytalern som støtter opp i øre slik at den sitter enda bedre fast.

En ting er at venstre høytaler er master så bluetooth'en går fra enheten til venstre høytaler og så til høyre (sikker derfor høyre høytaler av og til dropper/fader ut på musikken)

Den e bare koblet opp på medielyd på bluetooth'en så vist det ringer på mobilen så kan man ikke høre samtalen i høytalerene, men Earin har altid sakt at det er musikk høytalere de ville lage og ikke for bruk av handsfree til mobil.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...