Gå til innhold

RYKTE: Den norske iPhone 6s-lanseringen kan være rett rundt hjørnet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Spent på den endelige prisen, dette kan faktisk bli min første iPhone. :)

Dagens iPhone 6 er i AppStore appen priset fra 6.290,-. Jeg vil tro at 6s ligger noe høyere, tipper den starter på 6.990,- med 16GB, 7.990,- med 64GB og 8.990,- med 128 GB.

 

Legg merke til at jeg tipper...:-)

 

MAO Altfor billig. Hvorfor tar de ikke mer fortjeneste egentlig?

PS Jeg er seriøs her. De får solgt dem uansett pris.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Spent på den endelige prisen, dette kan faktisk bli min første iPhone. :)

 

Dagens iPhone 6 er i AppStore appen priset fra 6.290,-. Jeg vil tro at 6s ligger noe høyere, tipper den starter på 6.990,- med 16GB, 7.990,- med 64GB og 8.990,- med 128 GB.

Legg merke til at jeg tipper...:-)

MAO Altfor billig. Hvorfor tar de ikke mer fortjeneste egentlig?

PS Jeg er seriøs her. De får solgt dem uansett pris.

Så lenge vi som er kunder er fornøyd, så får de solgt dem ja...:-)

Lenke til kommentar

 

Spent på den endelige prisen, dette kan faktisk bli min første iPhone. :)

Dagens iPhone 6 er i AppStore appen priset fra 6.290,-. Jeg vil tro at 6s ligger noe høyere, tipper den starter på 6.990,- med 16GB, 7.990,- med 64GB og 8.990,- med 128 GB.

 

Legg merke til at jeg tipper...:-)

Tipper 6590,- for 6S og 7590,- for 6S Plus.

Lenke til kommentar

MAO Altfor billig. Hvorfor tar de ikke mer fortjeneste egentlig?

PS Jeg er seriøs her. De får solgt dem uansett pris.

Nah, de gjør neppe det. Blir det for dyrt ser også Apple-kunder andre steder. Du får gode smartphones for rundt 2500-3000 kroner nå, og da finnes det en smertegrense et sted. Tror Apple ligger på eller nær den nå.

 

Jeg kommer til å bestille en 6s+ på lanseringsdagen, men kjenner at den er på grensa når det begynner å nærme seg 10.000 kroner for 64gb telefon med originalcover.

Lenke til kommentar

Egentlig ekstremt imponerende at de klarer å ha nok. Lurer på hvor lang tid i forveien de starter masseproduksjonen for å ha 10M+ enheter klare til launch. Det er selvsagt risikofritt for dem å produsere opp enorme mengder før release, men samtidig er det et logistikkmareritt.

 

iOs 9 var klart for to uker siden, så ingen telefoner kan ha blitt putta i boks før den tid. Det gir en periode på ca. fire uker for å få 10-15-20 millioner telefoner oppgradert, kontrollert, pakket inn og shippet. Vilt.

Endret av Audun_K
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Spent på den endelige prisen, dette kan faktisk bli min første iPhone. :)

Har dere ikke sett at de norske prisene er lansert?

 

iPhone 6S 16GB 7490,-

iPhone 6S 64GB 8590,-

iPhone 6S 128GB 9690,-

 

iPhone 6S Plus 16GB 8590,-

iPhone 6S Plus 64GB 9690,-

iPhone 6S Plus 128GB 10790,-

 

Dette er neppe de norske prisene, regner med at du har funnet de på Cyberphoto eller noe?

Vent til Apple, Telenor eller Netcom kommer ut med pris.

Lenke til kommentar

Siden dette trolig blir min første iPhone så følger jeg spent med på prisene. Hvis de legger seg på samme nivå som 6 og 6+ er i dag, kjøper jeg nok fra Norge. Hvis de blir dyrere, så vurderer jeg å få slekta i USA til å shippe en over(gjorde det da fruen kjøpte iPhone 4S får noen år tilbake siden, men da var jo kronekursen også vesentlig lavere)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...