Gå til innhold

TEST: Asus ZenPad 10 Z300CL/4G


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Mulig det bare er meg, men jeg synes fortsatt Android er et salig rot på nettbrett.

 

Det er lov å synes det. Jeg er fornøyd med Nexus 7 både 1st og 2nd gen. Android-brett som ikke er Nexus har en tendens til å inneholde mye ræl.

Kjøpte Sony Xperia Z4 Tablet før sommeren, for å bytte ut en gammel iPad2, og kan ikke si det fulgte med mye ræl på den. Er jo mye unødig ræl på iPad også syns jeg... Krevde litt tilvenning til Android på brett, men etter å ha brukt det i mange år på telefon så kan jeg ikke si det var noe problem. Er faktisk ikke misfornøyd med noe som helst! :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Mulig det bare er meg, men jeg synes fortsatt Android er et salig rot på nettbrett.

 

Det er lov å synes det. Jeg er fornøyd med Nexus 7 både 1st og 2nd gen. Android-brett som ikke er Nexus har en tendens til å inneholde mye ræl.

Mulig det er mye ræl på billigvariantene, men det er vel lite som overgår f.eks Xperia Tablet Z3 Compact?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så... De slipper ut en ny tablet til over tre tusen, når de har en bedre tablet på markedet allerede (Asus Transformer Pad TF303CL) til under tre tusen?

 

Dette er forresten en x86 prosessor så teknisk sett kan du installere både GNU/Linux og Windows på den om det måtte ønske, desverre er det dårlig med drivere på begge fronter men touchskjermen skal fungere bra out of the box, og jeg mener Intel har pushet drivere for prosessoren til Linux kjernen. For de som måtte være interessert.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...