Gå til innhold

Kledde seg ut som en stormtrooper og gikk på byen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om eg forstår konteksten rett så "gjekk mannen på byen" i bokstavelig tolkning, altså at han vandra rundt i gatene? Og ikkje at han gjekk på byen i betydninga "ut og drikke alkohol"?

 

Uansett så må ein rekne med at politiet vil stille spørsmål dersom du går maskert rundt. Ikkje at det er ulovleg i seg sjølv å skjule ansiktet, men eg forstår godt at politiet ville vite kven som var under maska.

Lenke til kommentar

Om eg forstår konteksten rett så "gjekk mannen på byen" i bokstavelig tolkning, altså at han vandra rundt i gatene? Og ikkje at han gjekk på byen i betydninga "ut og drikke alkohol"?

 

Uansett så må ein rekne med at politiet vil stille spørsmål dersom du går maskert rundt. Ikkje at det er ulovleg i seg sjølv å skjule ansiktet, men eg forstår godt at politiet ville vite kven som var under maska.

 

Kan jo tenkte seg hvordan rabalder det hadde blitt hvis politiet hadde spurt hvem som skjulte seg under en niqab ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

hvorfor er det en selvfølge at han ble arrestert? det er vel ikke ulovlig å kle seg ut?

 

Øhh, for de har flere som går bananas med skytevåpen ala ABB. Columbine er en av de berømte skolene. Har du sovet under en stein i skogen?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...