Gå til innhold

Vi har prøvd IKEAs nye møbler med trådløs lading


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får tynne QI-moduler til både iPhone og microUSB generelt som passer inn under mange normale vesker/deksler.

 

Jepp! Vi nevner det mot slutten av artikkelen, og lenker til en annen sak vi hadde på samme tema:

http://www.teknofil.no/artikler/slik-far-du-tradlos-lading-til-iphone-for-149-kroner/166346

 

Problemet er at man da dekker til ladeinngangen på telefonen, og det kan være litt vanskelig å lade med andre ladere.

 

- Niklas

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

 

Du får tynne QI-moduler til både iPhone og microUSB generelt som passer inn under mange normale vesker/deksler.

Jepp! Vi nevner det mot slutten av artikkelen, og lenker til en annen sak vi hadde på samme tema:

http://www.teknofil.no/artikler/slik-far-du-tradlos-lading-til-iphone-for-149-kroner/166346

 

Problemet er at man da dekker til ladeinngangen på telefonen, og det kan være litt vanskelig å lade med andre ladere.

 

- Niklas

 

 

Ah, så ikke den - resten av artikkelen fikk det til å se ut som om IKEA sitt deksel var eneste løsning. 

 

Brukte trådløs lading om eneste lademetode på Galaxy S3 i et par år frem til jeg byttet til iPhone 6 Plus for et par uker siden. Ikke bestemt meg for om jeg skal gidde trådløs lading på iPhone, er egentlig mer gira for noe ala det her: https://www.kickstarter.com/projects/1193255258/cabin-the-easiest-way-to-recharge-your-iphone

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Fint at QI implementeres i møbler fra produsent, jeg har ettehvert gått lei av å fikse det selv. Hvorfor folk fortsatt velger å bruke/kjøpe telefoner uten trådløs lading integrert aner jeg ikke.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Godt og kjekt at jeg har min Lumia 920 da ? Som snart skal byttes ut med 940, men må vente til den er lansert. Tror ikke Microsoft kutter ut trådløs ladning nå som det har kommet for fullt.... Stakkars små iPhone brukere som betaler for noe dem ikke får ? Nei, vent... iPhone brukere vet sikkert ikke hva trådløs ladning er en gang ettersom de har en iPhone så.....? Må nesten le meg skakk... Jeg kommer og betaler 2000,- for en tlf med nesten like bra kamera som iphone 6 og minst like bra prosessor som iphone 5c og enda så er 920'en eldre enn begge to ???????

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

å tusen takk for at jeg fant denne artikkelen og navnet vitahult. Alternativet var å bestille fra amazon.co.uk men leveringstid kan vær maaange dager.

 

Jeg har selv store problem med min samsung S3. USB kontakten som er dårlig. hittil de siste mnd har jeg kunnet lade tlf ved å trykke inn kontakten å vri den til høyre. Men den har gradvis blitt dårligere og dårligere til å lade og nå i helgen har den gått tom for strøm og jeg får den ikke på igjen. Nå har den gått fra å lade batteriet 10-30% over 14t til å isje bli mulig å få på igjen.

 

Fant et vitahult S3 cover på Ikea. Håper det går rette veien

Lenke til kommentar

kjører selv trådløs lading hjemme og på jobb bia "ladeplater" på min s5.

Teknologien funker og er veldig enkel og grei.

 

Er det noe jeg savner så er det muligheten for å kunne legge telefonen en litt sånn tilfeldig plass på en stor overflate for å kunne lade den, i dag må man legge telefonen temmelig nøyaktig på et vist punkt.

 

En kontorpult eller stuebord som kunne lade over hele flaten, det hadde vært noe

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...