Gå til innhold

Populær Chrome-utvidelse inneholder skjult program som spionerer på surfingen din


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Eller du kan bare trykke printscreen, åpne paint, lime inn og beskjære.

Jaja vis du gidd å bruke 5-10min extra så skal du bare gjøre det :)

 

post-69468-0-91970500-1428657724_thumb.png

Tok meg vel femten sekunder, og da fortet jeg meg ikke. Kan umulig se for meg at et tillegg kan gjøre det så mye fortere, og uansett er det verdt den ekstra tiden å holde det enkelt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

post-69468-0-91970500-1428657724_thumb.png

Tok meg vel femten sekunder, og da fortet jeg meg ikke. Kan umulig se for meg at et tillegg kan gjøre det så mye fortere, og uansett er det verdt den ekstra tiden å holde det enkelt.

 

så må du croppe det lagre det og eventuelt laste det opp vis du skal dele det med venner :p

Lenke til kommentar

Personlig så bruker en app som automatisk laster opp screenshots til imgur, og som gir meg bildelinken rett på clipboard. Vil absolutt si at det er verdt det, da jeg typisk tar en 7-8 screenshots per dag. Uten dette programmet så hadde jeg kanskje brukt 20 sekunder per bilde, mot 2 sekunder med. Det høres kanskje lite ut, men forskjellen ila et år blir en 17-18 timer i tidsbruk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Personlig så bruker en app som automatisk laster opp screenshots til imgur, og som gir meg bildelinken rett på clipboard. Vil absolutt si at det er verdt det, da jeg typisk tar en 7-8 screenshots per dag. Uten dette programmet så hadde jeg kanskje brukt 20 sekunder per bilde, mot 2 sekunder med. Det høres kanskje lite ut, men forskjellen ila et år blir en 17-18 timer i tidsbruk.

Helt eni der :) der e også en grunn til at æ bruke http://prntscr.com/
Lenke til kommentar

 

Eller du kan bare trykke printscreen, åpne paint, lime inn og beskjære.

Jaja vis du gidd å bruke 5-10min extra så skal du bare gjøre det :)

Hvis du holder inne alt, mens du trykker printscreen, så blir bare det aktive vinduet tatt bilde av. <- skal veldig lite å da skjulde bookmerker og slikt, eller klippe ut det du skal ha.

Lenke til kommentar

 

 

Eller du kan bare trykke printscreen, åpne paint, lime inn og beskjære.

Jaja vis du gidd å bruke 5-10min extra så skal du bare gjøre det :)

Hvis du holder inne alt, mens du trykker printscreen, så blir bare det aktive vinduet tatt bilde av. <- skal veldig lite å da skjulde bookmerker og slikt, eller klippe ut det du skal ha.

Ja vet man kan gjøre det men du spare mye tid over lengere tid ved å bruke http://prntscr.com/ eller et annet program :)
Lenke til kommentar

 

 

 

Eller du kan bare trykke printscreen, åpne paint, lime inn og beskjære.

Jaja vis du gidd å bruke 5-10min extra så skal du bare gjøre det :)

 

post-69468-0-91970500-1428657724_thumb.png

Tok meg vel femten sekunder, og da fortet jeg meg ikke. Kan umulig se for meg at et tillegg kan gjøre det så mye fortere, og uansett er det verdt den ekstra tiden å holde det enkelt.

Hvor mange tastatrykk brukte du?

 

1) Screenshot

2) Velg område

3) Last opp

 

vs

 

1) Screenshot

2) WIN KEY + PAINT

3) Lim inn

4) Beskjære (dritt for oss med 3 skjermer)

5) Lagre

6) Laste opp

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...