Gå til innhold

Valve og Fragbite bytter ut det ikoniske kartet Nuke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På tide med nuke revamp. Starter jeg på T siden, så er jeg den eneste som sitter med 15 kills+ til tross for hva LEM teammates jeg har.

 

Nye train har ille FPS anyways MED dårlig spill-bar visuell feel. Det gjør dette valget rett og slett tragikomisk.

 

Finnes ikke en eneste pro spiller som setter estetikk over FrameRate, og det med god grunn!

Lenke til kommentar

På tide med nuke revamp. Starter jeg på T siden, så er jeg den eneste som sitter med 15 kills+ til tross for hva LEM teammates jeg har.

 

Nye train har ille FPS anyways MED dårlig spill-bar visuell feel. Det gjør dette valget rett og slett tragikomisk.

 

Finnes ikke en eneste pro spiller som setter estetikk over FrameRate, og det med god grunn!

 

Kanskje på tide og oppdatere pcen hmm? Kan ikke si jeg får noen problemer på train med tanke på FPS!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Går bare nedover med CS ser jeg, gode maps blir ødelagt.

Har ikke trua på det spillet noe mer etter COD-forandringene uansett, i hvert fall ikke når de tar ut ikoniske maps.

Nuke var utrolig kjedelig å spille og enda verre og se på. Hvor lenge er det siden du har spilt? For det mappet var lite trivelig og trenger en saftig rework. 

 

Og jeg ser ingen sammenheng til COD.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Nye "de_train" er jo helt jævlig spør du meg. Kanskje få inn tuscan i stedet? Eventuelt gammle "de_train".

 

Tviler på at gamle Train noen gang blir brukt igjen, det hadde mange mangler og feil, samt. at det aldri ble spilt.

 

Tuscan er en vits. Nye Train vil nok få en god del oppdateringer i tiden som kommer, siden Valve naturlig nok ønsker å få kartet konkurransedyktig akkurat slik de har gjort med Cobblestone og Overpass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...