Gå til innhold

Kommer flyet ditt til å styrte? Denne appen har svaret


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"«Am I Going Down?» tar utgangspunkt i tidligere flyulykker som har resultert i dødsfall fra de siste ti årene, og ser på alt fra reisested til flyselskap og fly-type"

 

Det er så magert man kan få det med faktorer når det gjelder flyulykker. Man må ta hensyn til vedlikehold, alder. Antall fugler i området man flyr er også viktig faktisk. Kulde og luftfuktighet har også en del å si pga is som dannes på flyet. Værforhold på ruten til flyet. Osv, osv, osv.

 

"den bare er ment som underholdning, og bør tas for det den er - en sansynlighets-kalkulator"

 

Den er ikke noen sansynlighets-kalkulator i det hele tatt hvis det er så få faktorer det taes hensyn til. Dette er ren underholdning, men 9.- for å kjøpe og så "artig" dette kan være for mange så tror jeg fyren tjener ganske godt på dette.

 

Enkelt, interessant og billig = bra butikk. :) :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Selv om man ofte ikke har store valget, så liker jeg når man får fly med nyere flytyper som har winglets. Norwegian eksempelvis har mange slike fly i sin stall. Boeing-maskiner har vel gode statistikker?

Men selvsagt så kan det slurves med vedlikeholdet.

 

 

"«Am I Going Down?» tar utgangspunkt i tidligere flyulykker som har resultert i dødsfall fra de siste ti årene, og ser på alt fra reisested til flyselskap og fly-type"

Det er så magert man kan få det med faktorer når det gjelder flyulykker. Man må ta hensyn til vedlikehold, alder. Antall fugler i området man flyr er også viktig faktisk. Kulde og luftfuktighet har også en del å si pga is som dannes på flyet. Værforhold på ruten til flyet. Osv, osv, osv.

 

Om jeg kunne få velge, så tror jeg at jeg mye heller ville hatt fugler i en av motorene enn is på forskjellige styreror. Jeg tror også jeg ville tatt til takke med lynnedslag i flykroppen framfor is på rorene.

Endret av G
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...