Gå til innhold

INTERVJU: Blizzard: Folk ønsker seg flere lagbaserte skytespill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si jeg er veldig spent på Overwatch. Bortsett fra overaskende Wolfenstein: The New Order har skytespillsjangeren vært mer eller mindre død for meg i de siste årene. Husker jeg la uttallige timer i Team Fortress når det var nytt og en god del etter. Hvis dette blir noe lignende, bare mer omfattende, så blir det mildt sagt blinkskudd for min del.

Endret av NrNine
Lenke til kommentar

"Den amerikanske spillutvikleren har ikke lagd ett eneste spill utenfor disse universene siden The Lost Vikings 2 ble sluppet i 1997" Skrives det i denne fantastiske artikkelen som har helt klart blitt utgitt som fyllmasse i agurktidene.

 

Samtidig reklameres det i skrivende stund om en turnering til et bittelite spill kalt "Hearthstone" og en beta versjon av et annet lite spill ved navnet "Heroes of the Storm" har nettopp sett dagens lys i disse kalde vinterdager.

 

Må'n tro hvem som har laget disse spillene ifølge ADRIAN SIMEN HOLM

Lenke til kommentar

"Den amerikanske spillutvikleren har ikke lagd ett eneste spill utenfor disse universene siden The Lost Vikings 2 ble sluppet i 1997" Skrives det i denne fantastiske artikkelen som har helt klart blitt utgitt som fyllmasse i agurktidene.

 

Samtidig reklameres det i skrivende stund om en turnering til et bittelite spill kalt "Hearthstone" og en beta versjon av et annet lite spill ved navnet "Heroes of the Storm" har nettopp sett dagens lys i disse kalde vinterdager.

 

Må'n tro hvem som har laget disse spillene ifølge ADRIAN SIMEN HOLM

Ehm...

Hearthstone og Heroes of the storm er utelukkende basert på Warcraft, Diablo og Starcraft, altså "disse universene" som nevnt i denne artikkelen. Er ikke noe feil med det som er skrevet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Den amerikanske spillutvikleren har ikke lagd ett eneste spill utenfor disse universene siden The Lost Vikings 2 ble sluppet i 1997" Skrives det i denne fantastiske artikkelen som har helt klart blitt utgitt som fyllmasse i agurktidene.

 

Samtidig reklameres det i skrivende stund om en turnering til et bittelite spill kalt "Hearthstone" og en beta versjon av et annet lite spill ved navnet "Heroes of the Storm" har nettopp sett dagens lys i disse kalde vinterdager.

 

Må'n tro hvem som har laget disse spillene ifølge ADRIAN SIMEN HOLM

 

Som NrNine skriver er begge disse spillene basert på Blizzards eksisterende universer, og det var det jeg også mente da jeg skrev artikkelen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...