Gå til innhold

ANMELDELSE: Lords of the Fallen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1aOK6q6F

LordsOfTheFallen.exe has stopped working!!

Ble plaget av dette X antall ganger i løpet av 2 timers spilling i går kveld.

 

i7-4770k og r9 280x (nyeste driver) på win7

Lenke til kommentar

Er det noen spesiell årsak til at dere ikke har brukt skjermdumper? Til tross for at det er en god anmeldelse, føles det litt tynt når det ikke er visualisert med noe annet enn concept art.

 

Dette lurer jeg også på. En kommentar i artikkelen burde være det minste man kan forvente. Mulig fordi spillet ble anmeldt på PS4 såvidt jeg ser? Kanskje mye styr å ta skjermdumper derifra. Jeg aner ikke, har ikke PS4.

Lenke til kommentar

Lanseringsdatoen som er oppgitt er feil. Står 31.oktober på denne siden samt spillkalenderen. Bare en liten heads up :)

 

Takk for at du gjorde oss oppmerksom på denne feilen.

 

 

Er det noen spesiell årsak til at dere ikke har brukt skjermdumper? Til tross for at det er en god anmeldelse, føles det litt tynt når det ikke er visualisert med noe annet enn concept art.

 

Det var en glipp at det ble brukt ett konseptbildet i anmeldelsen ved publisering. Dette er nå erstattet med et skjermbilde Tobias selv har tatt. Et annet offisielt bilde er også erstattet med et vi har tatt selv.

 

Redaksjonen jobber med å finne gode rutiner for å ta egne skjermbilder, uten at hver og en av skribentene må ha dyrt tredjepartsutstyr. Vi vet at det er mulig å ta skjermbilder ved å bruke Share-knappen på PlayStation 4, men det er veldig kronglete å hente ut disse for bruk på Gamer.no. Dessuten opplever vi ofte at bildekvaliteten forringes i prosessen, noe man også kan se i våre to bilder i denne artikkelen. Ta gjerne kontakt dersom noen av dere har gode tips til hvordan vi kan løse dette på best mulig måte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

For en som ikke har prøvd Souls-spillene enda kan nok dette være en fin inngang.

 

La forresten merke til reklamen for Get under konklusjonen. Han minnet mistenkelig mye om han du styrer i Lords of the Fallen :p

 

Sikkert en fin start, som ihuga DS fan synest jeg overgangen var ganske jævlig (beklager uttrykket) da det følest som hele spillet kjører i slow motion i forhold til det jeg er vandt med. Starta som CLERIC (Mage) og synest ellers at det var eit bra spill selv om at jeg daua maks 4 ganger på noen av bossene og gjennomførte spillet på under 6 timer (8 timer om du tar med UTALLIGE lordsofthefallen.exe har sluttet og virke feiler som satt meg tilbake hele tiden) du får og se statistikk i slutten av spillet hvor lang tid du har brukt og hvor mange ganger du har dauda på hver boss, noe som er en fin ting etter min mening.

 

Har starta på min tredje figur nå, og ser allerede at om du virkelig leter og gjennomsøker områdene antar jeg at det er minst 20 timer med innhold

 

Anbefaler deg og kjøpe dette spillet om du vil være en litt "casual" soul ganre spiller der du får servert historien og litt lettere utfordringer (spillet er vanskelig for all del, men ikke samenlignet med souls)

 

min karakter ligger vel likt med Gamer sin 7'er pga nydelig grafikk, bra animasjon/kampsystem (selv om det er tregt) og fordi at det er eit fint innspel i ein sjanger som mangler mange spill :)

 

tl;dr

Bra spill, anbefales, fin oppvarming før DS og DS2

Lenke til kommentar

 

Har starta på min tredje figur nå, og ser allerede at om du virkelig leter og gjennomsøker områdene antar jeg at det er minst 20 timer med innhold

Det hørtes jo ut som ingenting i forhold til Souls-spillene :S

Nei det er sant, spiller gjennom min sikker 9-10 NG character nå med broren min i dark souls 2, og har allerede passert 35 timer når vi står med døra til Velstadt, det virker som om det er noe negativt, men om du vil ha litt lenger spilletid i LotF bør du prøve rogue eller cleric, da warrior har så mye poise og damage, at du trenger ikke tenke på taktikk I DET HELE TATT på en eneste boss, du bare aktiverer rage (uendelig energi i 10-15 sec ca) og tanker alt bossen gjør menst du denger løst til han dør (noe som funker på ALLE bossene)

Lenke til kommentar

 

 

Har starta på min tredje figur nå, og ser allerede at om du virkelig leter og gjennomsøker områdene antar jeg at det er minst 20 timer med innhold

Det hørtes jo ut som ingenting i forhold til Souls-spillene :S

Nei det er sant, spiller gjennom min sikker 9-10 NG character nå med broren min i dark souls 2, og har allerede passert 35 timer når vi står med døra til Velstadt, det virker som om det er noe negativt, men om du vil ha litt lenger spilletid i LotF bør du prøve rogue eller cleric, da warrior har så mye poise og damage, at du trenger ikke tenke på taktikk I DET HELE TATT på en eneste boss, du bare aktiverer rage (uendelig energi i 10-15 sec ca) og tanker alt bossen gjør menst du denger løst til han dør (noe som funker på ALLE bossene)

 

Selv har jeg egentlig ikke rundet Dark Souls 2 med min første karakter. Hadde lyst til å gjøre alle bossene før jeg slo spillet første gang, men satt fast på Ancient Dragon. Siden DLCene kom ut har jeg spilt på de i stedet. Totalt har jeg 76 timer bare på den karakteren og har noen alt som jeg har brukt mellom 4.5 og 11 timer på hver.

 

Edit: Etter å ha sjekket at det ikke satte meg i NG+ med en gang gikk jeg nå og drepte Throne Watcher/Defender og Nashandra. Så har jeg i hvert fall gjort det. Ancient Dragon, Vendrick og Darklurker igjen hvis jeg vil gjøre alt.

Endret av Efreeti
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...