Gå til innhold

Alt tyder på at Beyond: Two Souls kommer til PlayStation 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillet var til tider veldig pent på PS3 så jeg er veldig spent på hvor nydelig det vil bli på PS4. Burde ha potensiale til å bli veldig veldig pent.

 

Det var ikke like bra som Heavy Rain etter min mening. Men så absolutt et spill en burde ha på radaren om en liker historiebaserte adventure spill.

 

Og jeg synes det burde bli mye mer fokus på slike type spill. Det er alt for mye drep drep drep drep drep spill. Det kan være veldig gøy til tider det men når alt fokus er på å komme deg fra A til B og drepe X antall på veien så blir det fort litt ensformig. Det er et punkt konsollene er ekstremt svak på. Husker tilbake til PS1 som hadde flere gode gamle adventure spill....

Lenke til kommentar

Jeg likte Heavy Rain meget godt, og begge spillene har til felles den gode stemningen, lyden, grafikken, historien og hvordan den blir fortalt.

Det eneste store minuset med Beyond synes jeg er følelsen av at man ofte ikke får lov til å spille selv. På ett sted var det bare å holde inne spaken en stund fordi det ikke gikk an å bevege seg utenfor den tynne «stripa» det gikk an å gå langs. Ellers blir kameraet ofte justert automatisk slik at du vet nøyaktig hvor du skal gå (bare å gå rett frem).

Jeg kjøpte The Last of Us til PS3 og PS4, og hadde glatt kjøpt Heavy Rain også til PS4. Disse er spill som passer godt for voksne folk. Skulle gjerne kjøpt Beyond på nytt til PS4 også, men bare dersom man hadde fått mer enn bedre grafikk... Men de som ikke har PS3 kan likevel vente seg et godt spill, så lenge man vil kalle det et spill.

Endret av ahw_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...