Gå til innhold

Superkompakt PC soper inn penger fra folkefinansiering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

så jeg må kjøpe en hel haug med docker og plassere muligens der jeg vil drasse med meg denne?

 

den er helle ikke spessielt liten når man må ha den klossen av en vifte.

Lenke til kommentar

Så man er avhengig av kjøleløsningen i docken? Kanskje tanken er at man har en monitor hjemme, og en på kontoret, i bilen og/eller andre steder, og på hvert av disse stedene har man en dock, Så tar man med seg maskinen mellom disse ved behov? Nja, dekker gjerne behovet for en gruppe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enda et kickstarter produkt som aldri blir lansert?

Er egentlig ganske lei av den samme tonen i alle disse videoene der de snakker om verdens beste produkt. Musikken i bakgrunnen og alt begynner å bli ganske klisjé.

Samtidig har de oppnådd målet sitt på indiegogo, med over tre ganger så mye som de trengte, og så har de opprettet enda en konto på kickstarter, for å spørre om mer? Dette lukter luksusfelle.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Siden man trenger en skjerm, en mus og et tastatur i tillegg så forstår jeg ikke poenget med det. I tillegg til en dock for hvert av stedene. Om man ikke har råd til en årdentlig PC for hvert av stedene, men har råd til en skjerm, og alt det andre for hvert av stedene, så er det vel greit... Og hva er galt med å ha med seg en laptop?

Lenke til kommentar

Foretrekker heller at de gjør vanlige mobiltelefoner kapable til å fungere som vanlige pcr. Ytelsen er såpass bra nå at det burde ikke være vanskelig å få til.

 

Da vil jeg bare opplyse deg om at en Snapdragon 805 som brukes i de kraftigste telefonene i dag yter ca halvparten av en Pentium D som ble utgitt i 2005.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan se for meg at denne kunne vært nyttig i jobben jeg har nå hvor jeg ofte tar med PC-en fra kontor til kontor.

Vi bruker dog dell-dokking så det er jo bare å slenge PC-en oppi, men en liten dings som dette ville jo vært mye enklere en en diger laptop.

 

Om den setter seg i sleepmode elns når man klobler den på slik at den starter akkurat der den var når man dro den ut ville det vært perfekt.

Endret av Evelen!
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

dette er jo et steg tilbake. har man f.eks apple maskiner og iDrive med icloud har man allerede filene over alt og det man jobber med.

Lenke til kommentar

dette er jo et steg tilbake. har man f.eks apple maskiner og iDrive med icloud har man allerede filene over alt og det man jobber med.

Steg tilbake er det jo ikke, å krype PCer til denne størrelse er jo framtiden. Eneste vi trenger er standarisere dokkingstasjoner, både stasjonær (som den de viser) og bærbar (bare en bærbar PC uten hardware, men med lader, skjerm, tastatur og alt annet vi har idag).

 

Det er jo en utrolig enkel og billig måte å oppgradere en PC (bærbar eller stasjonær) på for de som ikke har peiling.

 

Her kan du ta med deg en PC med ferdig installerte programmer og spill i lommen.

Endret av Faddn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...