Gå til innhold

Destiny-beta til Xbox neste månad


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Det går begge veier, det er fps på pc hvor jeg bruker håndkontroll da dette føles og yter bedre, og det er fps på konsoll hvor jeg har lyst til å kaste håndkontrollen ut vinduet og finne frem mus og tastatur.

Lenke til kommentar

Det går begge veier, det er fps på pc hvor jeg bruker håndkontroll da dette føles og yter bedre, og det er fps på konsoll hvor jeg har lyst til å kaste håndkontrollen ut vinduet og finne frem mus og tastatur.

Om det førstnevnte er tilfelle er dette ene og alene grunnet elendi porting fra utviklerens side. Men må dog si at jeg ikke kommer på et eneste fps spill der dette har vært et problem, med unntak av et par spill der mouse smoothing har vært umulig å skrudd av uten å søke seg grønn og blå på diverse forum for å finne en løsning.

 

Destiny vet jeg dog ikke helt om jeg gleder meg til. Liker jo utrolig godt halo spillene som de guttene står bak, men spørs litt hvordan dette coop systemet deres fungerer i praksis, og om det faktisk får en historie som er verdt å spille gjennom da det er ganske vesentli for meg.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...