Gå til innhold

Dette NASA-romskipet skal fly raskere enn lyset


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Vitenskapen tror negativ energi eksisterer, men den har aldri blitt påvist i et laboratorium."

 

Trenger bare litt mer magi i hverdagen. Hadde gjort underverker for vitenskapen! Men hei! Det kan jo religion bistå med! Religion og vitenskap hånd i hånd? Snakker vi Nobels pris i både fred og fysikk?

Lenke til kommentar

Negativ energi kan vel hentes ut fra VGs debattsider ? Aschberg jobber kanskje for NASA, og jakter på de beste energikildene :-)

 

Og dersom de trenger å oppheve tyngdekraften, foreslår jeg å benytte handlepose teknologi.

Fullstappede plastposer med dagligvarer fra Kiwi, REMA eller lignende kan oppheve tyngdekraften, og snur seg på hodet så fort man snur ryggen til dem, gjerne på veien hjem fra butikken.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hva er det som stikker ut foran der, turrets? Phasers? Trolig kjekt å ha hvis de skulle komme litt for brått på et asteroidefelt. Good thinking! ^_^

 

astroidefelt er jo ingen problem det er jo bare å utvide rommet mellom astroider litt slik at vi kan fly gjennom...

Lenke til kommentar

 

 

Hva er det som stikker ut foran der, turrets? Phasers? Trolig kjekt å ha hvis de skulle komme litt for brått på et asteroidefelt. Good thinking! ^_^

Astroidefelt? Lasergunsa er til Aliens

 

:D

USA enterprise, i stede for ISS enterprise fra a mirror darkly in startrek enterprise. if its not human we kill it

Lenke til kommentar

Jeg syntes ikke det grunnleggende i teorien var så lett å forstå. Jeg sitter egentlig bare igjen med masse spørsmål.

Ikke forvent å skjønne det uten en lanf utdanning.

Ellers syntes jeg artikkelen var fin. :-)

Astrofysikk er svært lite intuitivt. Endret av L4r5
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...