Gå til innhold

TEST: Ukens utvalgte apper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Den er faktisk litt skummel. Med litt uflaks mister du iPhonen i bakken under seansen og kutter opp fingrene på ordentlig!

Ser ikke helt hvorfor "Cut Fingers" er ukens "Styr unna!". Eneste grunnen som blir oppgitt som jeg oppfatter som negativ er det som står over. Det er da mange andre apper der ute som er mye verre enn denne.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Den er faktisk litt skummel. Med litt uflaks mister du iPhonen i bakken under seansen og kutter opp fingrene på ordentlig!

Ser ikke helt hvorfor "Cut Fingers" er ukens "Styr unna!". Eneste grunnen som blir oppgitt som jeg oppfatter som negativ er det som står over. Det er da mange andre apper der ute som er mye verre enn denne.

 

 

Mulig journalisten hadde det litt gøy, og sarkasmen ikke synes veldig godt skriftlig.

Endret av Bakken91
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg liker å gå meg turer, og har prøvd en haug med sporingsapper, bl.a. Google spor. En fordel med den er at den er helt gratis, så jeg har brukt den mer eller mindre fast i 2-3 år. Nylig lastet jeg ned alle sporene mine til PCen og la de inn i Google Earth. Ikke forferdelig nyttig, men ganske artig å se hvor jeg har gått de siste åra. Må sies at når jeg er ute og går, så prøver jeg alltid å gå gater jeg ikke har gått før. Har lagt det ut på Google+ for den som er interessert med emnemerket #spor.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...