Gå til innhold

Slakt orkar til hausten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm.... Som stor Tolkien-fan må jeg si meg skeptisk til at de burde satt spillet til Middle Earth. Fikk ikke heeeelt feelingen at det passet inn.

 

Spillet i seg selv virker interessant nok, men jeg fikk litt inntrykk av at de nesten bare har satt spillet til dette universet pga at det er en garanti for at folk blir interessert. Kan for all del ta feil, og denne traileren kan være misvisende, men om jeg har rett så kan det godt hende at spillet ville vært mye bedre stilt ved å droppe alt som har med Middle Earth/LOTR-universet, og lage sitt helt eget, og evt. bygge en franchise ut av det. Nå kommer de bare til å få fansen på nakken :(

 

Forrige trailer virket forøvrig mye mer «riktig». Blir spennende å følge med på hva det ender opp som. Time will show

Lenke til kommentar

Må innrømme det er får co-op spel eg har kosa meg meir med enn War in the North :)

Det er ganske høyt oppe på lista i alle fall. Det er veldig mye som kan kritiseres ved det spillet, men det er rett og slett gøy. Husker ikke hvor langt jeg og en kamerat kom, men var vel på 3 playthrough (legendary). Begynte å bli litt lei det da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...