Gå til innhold

23 millioner går forbi her hvert år (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Veldig stilig! Synes det er ganske kult at dere ikke bare har artikler om Data, men generell teknologi. Kjempe kult å se hvordan Oslo Lufthavn funker! :D

 

Fortsett slik så vil jeg mer enn gjerne betale for stoffet deres!

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Veldig stilig! Synes det er ganske kult at dere ikke bare har artikler om Data, men generell teknologi. Kjempe kult å se hvordan Oslo Lufthavn funker! :D

 

Forrest slik så vil jeg mer enn gjerne betale for stoffet deres!

 

Hyggelig å høre! Vi skriver gjerne litt flere saker av denne typen :-)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

 

Veldig stilig! Synes det er ganske kult at dere ikke bare har artikler om Data, men generell teknologi. Kjempe kult å se hvordan Oslo Lufthavn funker! :D

 

Forrest slik så vil jeg mer enn gjerne betale for stoffet deres!

Hyggelig å høre! Vi skriver gjerne litt flere saker av denne typen :-)

 

 

Flott! Dette er kvalitet av kvalitet, bare kjør på med flere slike artikler så skal jeg gjerne betale. Liker veldig godt tilbud med tanke på at jeg også får ett gratis spill i månen gjennom Gamer, noe som er flott for meg som er gamer. :)

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Jeg holder for tiden på med utdanning til dataingeniør, og dette semesteret jobber vi mye med systemutvikling og databaser, så artikler som dette er midt i blinken. I tillegg er de godt skrevet, så jeg slenger meg glatt på rosbølgen, stå på!

 

Jeg må ærlig innrømme at jeg i utgangspunktet er litt skeptisk til betalingsmodeller for nettaviser, men Ekstra-abonnementet begynner å se mer og mer ut som en kjempeinvestering.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

For oss som ikke bor i og rundt Oslo/Gardermoen, så blir mellomlanding der en nødløsning.

 

Maken til elendig opplegg, når man kommer hjem fra ferie og skal sjekke baggasjen sin videre. At det ikke går an å fortolle varene i innsjekket ved annen norsk flyplass er det som gjør ferieturen sur, altså at de ikke tilbyr automatisk videresending av baggasjen for deg.

 

Dessuten er innsjekk hos Norwegian en sann plage der. Det er ihvertfall min opplevelse. Lang ventetid før man kommer seg igjennom sikkerhetskontrollen igjen.

 

Ellers kunne flyplassen vært et greit gjennomreisealternativ dersom slike ting som nevnt over hadde blitt løst. Inntil videre så blir det "aldri frivillig" å foreta utenlandsreisen sin gjennom OSL. Da velger jeg glatt en hvilken som helst annen europeisk storflyplass foran OSL, slik at jeg slipper å tenke på den hersens baggasjen/fortollingen før jeg er kommet hjem.

 

(altså direktefly fra europeisk storflyplass og til SVG som er min hjemflyplass)

Obs! jeg foretar gladelig opptil flere mellomlandinger på andre europeiske flyplasser, bare jeg slipper å tenke på baggasje og fortolling som er et problemområde for norsk luftfart ved OSL.

Endret av G
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...