Gå til innhold

Sniktitt: LG G Flex


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Selv om dette i stor grad er en gimmick, tok det ikke mange dagene fra LG G2 dukket opp på kontoret, til jeg begynte å tappe i vei på Samsung- og HTC-skjermer, i håp om at de skulle våkne. Løsningen er altså intuitiv nok til å bli en vane svært raskt."

 

Det husker jeg fra n9 back in the day. Ganske nice egentlig. Oldie but goodie.

Lenke til kommentar

"Selv om dette i stor grad er en gimmick, tok det ikke mange dagene fra LG G2 dukket opp på kontoret, til jeg begynte å tappe i vei på Samsung- og HTC-skjermer, i håp om at de skulle våkne. Løsningen er altså intuitiv nok til å bli en vane svært raskt."

 

Det husker jeg fra n9 back in the day. Ganske nice egentlig. Oldie but goodie.

 

Enig! N9 var en kjempetelefon :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er samme tappeløsning på min Lumia 925, og jeg må si at jeg har blitt veldig vant med å tappe på skjermen for å vekke den. Det på tross av at det er langt fra alltid at det virker.

 

Ja, det er rart at de klarte det perfectly på n9 men klumset det litt til på WP m.m.

 

Risky: enig, men ikke helt opp på n900-nivå :/

Endret av Slai
Lenke til kommentar

og poenget med en bøyelig telefon er....?

 

Mange ødelegger telefonene sine for eksempel ved å sitte seg på dem, eller at de havner under press og bøyes på annen måte, og dagens telefoner tåler ikke dette i det hele tatt. De fleste mobiler tåler et fall i asfalten (støt) men det er ikke uvanlig å ødelegge en mobil som ligger i bilsetet og man sitter seg på den. En telefon som lar seg bøye litt vil tåle dette langt bedre. Min Galaxy S3 har overlevd mangt et fall i bakken uten å ripe opp skjermen engang, men en dag da jeg tok den ut av innerlomma var glasset sprukket i kanten rett utenfor skjermen - sannsynligvis har jeg lent meg over noe og lagt press på mobilen slik at den sprakk. Hadde den tålt litt bøying hadde den nok overlevd. :)

 

Men denne lette bøyen er jo bare en forsmak på hva man kan forvente i fremtiden. Hva med en hel 24" skjerm som kan rulles/brettes sammen og tas med seg?

Lenke til kommentar

 

og poenget med en bøyelig telefon er....?

 

Mange ødelegger telefonene sine for eksempel ved å sitte seg på dem, eller at de havner under press og bøyes på annen måte, og dagens telefoner tåler ikke dette i det hele tatt. De fleste mobiler tåler et fall i asfalten (støt) men det er ikke uvanlig å ødelegge en mobil som ligger i bilsetet og man sitter seg på den. En telefon som lar seg bøye litt vil tåle dette langt bedre. Min Galaxy S3 har overlevd mangt et fall i bakken uten å ripe opp skjermen engang, men en dag da jeg tok den ut av innerlomma var glasset sprukket i kanten rett utenfor skjermen - sannsynligvis har jeg lent meg over noe og lagt press på mobilen slik at den sprakk. Hadde den tålt litt bøying hadde den nok overlevd. :)

 

Men denne lette bøyen er jo bare en forsmak på hva man kan forvente i fremtiden. Hva med en hel 24" skjerm som kan rulles/brettes sammen og tas med seg?

Hvilken telefon tåler ikke å sittes på? Jeg har sittet på alle mine, fungerer fortsatt strålende.

Lenke til kommentar

Mange ødelegger telefonene sine for eksempel ved å sitte seg på dem, eller at de havner under press og bøyes på annen måte, og dagens telefoner tåler ikke dette i det hele tatt. De fleste mobiler tåler et fall i asfalten (støt) men det er ikke uvanlig å ødelegge en mobil som ligger i bilsetet og man sitter seg på den. En telefon som lar seg bøye litt vil tåle dette langt bedre. Min Galaxy S3 har overlevd mangt et fall i bakken uten å ripe opp skjermen engang, men en dag da jeg tok den ut av innerlomma var glasset sprukket i kanten rett utenfor skjermen - sannsynligvis har jeg lent meg over noe og lagt press på mobilen slik at den sprakk. Hadde den tålt litt bøying hadde den nok overlevd. :)

 

Men denne lette bøyen er jo bare en forsmak på hva man kan forvente i fremtiden. Hva med en hel 24" skjerm som kan rulles/brettes sammen og tas med seg?

Ja...men de kunne vel fremdeles lagd en telefon som kunne bøyes, uten at den må være i bue hele tiden?...

ser bare tungvindt ut med en buet telefon,

Og hovedgrunnen til at glasset i telefoner somregel knuser, sett bort ifra fall, er vel ikke at de blir bøyd, men heller trykk mot skjermen mens den ligger i lommen..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...