Gå til innhold

Titanfall har seks spillere på hvert lag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir utgitt av EA ja... Da blir det nok ikke kjøp før etter en måneds tid eller to, eller evt vente til det er på tilbud.

 

Viktig å få frem at Titanfall kommer IKKE til å benytte seg av EA sine spill-servere (om du har BF4 i tankene). Så står også Respawn for utvikling.

 

Så EA vil ikke styre noe angående spillet, utenom selve utgivelsen. Les: via Origin for PC.

Lenke til kommentar

 

Det blir utgitt av EA ja... Da blir det nok ikke kjøp før etter en måneds tid eller to, eller evt vente til det er på tilbud.

 

Viktig å få frem at Titanfall kommer IKKE til å benytte seg av EA sine spill-servere (om du har BF4 i tankene). Så står også Respawn for utvikling.

 

Så EA vil ikke styre noe angående spillet, utenom selve utgivelsen. Les: via Origin for PC.

Jeg har iallefall EA langt oppi halsen, og det får dessverre Respawn lide for, selv om en enkelt kopi mindre solgt ved release ikke er allverden å gråte for.

 

Jeg nekter å tro at EA ikke har noe med spillet å gjøre, selv om jeg ikke har satt meg inn i hvordan det fungerer hos Respawn. EA vil, såvidt jeg har skjønt, prøve å ha en klam hånd rundt det meste de har utgifter med.

 

Godt mulig jeg tar feil, noe jeg slettes ikke tviler på. Men står det EA på noe så er jeg veldig skeptisk, og venter helst til det er på salg. Vil gi minst mulig av pengene mine til de folkene der. Aller helst skulle jeg piratkopiert spillet og sendt penger til Respawn i en konvolutt.

Lenke til kommentar

her hvordan man gjør det....lag spillet balansert rundt 6v6 og la spillerene velge selv om dei vil spille støre

 

Bedre å spille med 12 spillere i et spill som er laget rundt det i stedet for å ha 90% servere 64/64 og du dør 2 sekunder etter du spawner av hva det nå enn må være.

Lenke til kommentar

 

her hvordan man gjør det....lag spillet balansert rundt 6v6 og la spillerene velge selv om dei vil spille støre

 

Bedre å spille med 12 spillere i et spill som er laget rundt det i stedet for å ha 90% servere 64/64 og du dør 2 sekunder etter du spawner av hva det nå enn må være.

Da velger man ikkje spawne mitt i kampen :p

 

personlig ingen problem og spille på 64 server, det heter bare og være obs på omgivelsene sine og fremgangsmåte

 

du valgte selv og spille den 64 serveren, men det er også 32, 16 og ned til 6 servere og velge

 

motsettning til alle må spille 6v6.

 

det var snakk om eit valg som blir revet vekk. balanse osv har ingen ting med struppet ned på det valget, om noen hadde klaget på ubalansert i spill med 32 spillere og så peiker det er balansert rundt 12, godt eksemple er NS2. populært og spille på 32 servere men balansert og spille rundt 12

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Jeg synes det er kjekt med så få spillere. Mine beste opplevelser online kommer fra Gears of War, og der er man ikke mer enn 4-5 på laget. Det blir mer intimt og hyggelig. I tillegg blir man jo tvunget til å spille mer taktisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...