Gå til innhold

Mer avansert mobil- og nettbrett-TV fra Altibox


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig begynner TV-hverdagen å likne på noe brukervennlig. Det høres ihvertfall ganske greit ut, sånn uten å ha testet det.

 

Nå får vi vente å se om Altibox holder på den stive prismodellen sin for å kunne kikke på TV. Det sier jeg som Altibox-"kun bredbåndskunde". :)

 

Fasttelefonidelen kan de godt legge ned for min del, ihvertfall. Noe de sikkert blir tvunget til av økonomiske hensyn en eller annen gang i framtiden likevel! :)

Lenke til kommentar

Jeg gikk over til Altibox for en tid tilbake, først og fremst fordi løsningen er billigere en Canal Digital (CD). Hos Altibox betaler du fram til huset, mens CD krever pr hustand. For meg med utleie utgjør dette en stor forskjell. Dessuten er bredbåndskvaliteten meget stabil og bra, noe den ikke var i CD mens jeg var abonnement. Altibox lå langt foran CD når jeg ble kunde. Nå er dette i ferd med å endre seg. CD leverer vesentlig mye bedre HD-sendinger enn Altibox, det har de gjort hele tiden. Filmleien til Altibox er av dårlig teknisk kvalitet og utvalget begrenset. CD har spennende løsninger på gang, en ny PVR (fra ADB samme produsent som Altibox bruker) og det sies å levere meget stabilt bredbånd. Det er bra Altibox tenker app'er men når det bare er for Apple så er det en skuffelse. Altibox må heller tenke på å fornye seg, oppgradere boksene sine og satse på å forbedre teknisk kvalitet på HD-sendingene før noe annet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...