Gå til innhold

Samsung kutter nettbrett-ordre


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan jo hende at salget på 10-tommers brettene deres er fordi de har temmelig laber oppløsning og middelmådige specs?

 

De kunne vel prøvd seg på en galaxy tab med Full HD i det minste. ? Selv ikke toppmodell Galaxy Note 10.1 har høyere oppløsning enn 1280x800.

 

Helt enig.

 

Det er rart hvordan Samsung klarer å lage "verdens beste mobil", og alikevel bare halvveis gode nettbrett. De bør pokker meg ta seg sammen og lage noe med litt kvalitet snart! Gidder faen meg ikke å stirre på en 10" HD skjerm, når min 5" i lomma har full HD!

Endret av MrLG
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan jo hende at salget på 10-tommers brettene deres er fordi de har temmelig laber oppløsning og middelmådige specs?

 

De kunne vel prøvd seg på en galaxy tab med Full HD i det minste. ? Selv ikke toppmodell Galaxy Note 10.1 har høyere oppløsning enn 1280x800.

 

Enig !

 

Dette var grunnen til at jeg valgte iPad Retina som mitt første nettbrett for noen måneder tilbake. Mye bedre med skikkelig oppløsning. Og jeg fortsetter med IPad hvis ikke Samsung får opp oppløsningen på nettbrettene. Hørere dere, Samsung ?

Lenke til kommentar

Jeg har en note 10.1 og er ikke fornøyd! jo altså brettet er helt supert finnes ikke bedre raskt og utrolig stabilt. Men det er for stort og ta med! jeg har riktignok note II som telefon men den blir litt for liten! så en 7 eller 8 tommer hadde passet helt greit for meg, Og jeg trur dte er veldig mange som har det som meg...

Lenke til kommentar

 

 

Kan jo hende at salget på 10-tommers brettene deres er fordi de har temmelig laber oppløsning og middelmådige specs?

 

De kunne vel prøvd seg på en galaxy tab med Full HD i det minste. ? Selv ikke toppmodell Galaxy Note 10.1 har høyere oppløsning enn 1280x800.

Helt enig.

 

Det er rart hvordan Samsung klarer å lage "verdens beste mobil", og alikevel bare halvveis gode nettbrett. De bør pokker meg ta seg sammen og lage noe med litt kvalitet snart! Gidder faen meg ikke å stirre på en 10" HD skjerm, når min 5" i lomma har full HD!

Samsung lager også Nexus 10 for Google med 2560x1600 oppløsning, men det er vanskelig å få kjøpe i Norge på grunn av at det ikke er noen offisiell importør.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...