Gå til innhold

App utfordrer deg til å kaste mobilen så høyt du kan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
har Apple tatt en avgjørelse på vegne av iOS-brukerne. Ingen iPhone-eiere får muligheten til å spille S.M.T.H.
Sick.

 

Hva er sykt med det?

Lenke til kommentar

Mens de lærde strides om hvorvidt det er smart eller ikke å kaste sin dyrebare mobiltelefon så høyt man klarer, har Apple tatt en avgjørelse på vegne av iOS-brukerne. Ingen iPhone-eiere får muligheten til å spille S.M.T.H.

Bra at Apple passer på brukerne sine...

Lenke til kommentar

Er vel ikke rart at apple brukere gjerne blir fremstilt som dumme, apple tror jo tydeligvis at kundene sine er dumme. Klart jeg kjenne flere som hadde gått på denne appen som bruker iphone en de som bruker android, og klart apple handle om "brukervenlighet" altså den type som er "enkelt å bruke uten å måtte lære nokka" men det finnes da marken til sensurering.

Lenke til kommentar

Om iPhone-eiere spiller SMTH, vil jo det føre til mersalg for Apple. Så hvorfor avvise appen?

 

Du klarer ikke å se en eneste grunn? Kanskje samme grunn som at de avviser telefonødeleggende virus. Det er ikke OK bare fordi det står: "Jeg godtar å installere dette viruset, og forstår det vil ødelegge min telefon.".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Ja uff, folk må ikke tenke på egenhånd. Farlig det. Den jevne iPhone eier forstår sannsynligvis ikke risikoen med å slenge telefonen høyt opp i lufta. Så jammen bra O' Store far Apple ikke tillater denslags tulleting.

 

Egentlig ganske usikkert å bære dingsen rundt i lommen også. De kommer vel snart med en oppevaringstjeneste, så alle kan ha telefonen sin i Apple store hvor den er trygg. Du får ikke brukt den, men har isteden et skikkelig sexxxy designet lagrings-bevis som du kan vise til alle vennene dine. Den som har den fineste plassen i sjappa får mest kreds. Skikkelig dyrt, men helt trygt.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...