Gå til innhold

Disse artiklene krangles det mest om på Wikipedia


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med tanke på at wrestlingshow stort sett fyller arenaene de besøker til randen så overrasker det meg egentlig ikke voldsomt mye.

Man snakker tross alt om en liste over ansatte og deltakere. Hvor omstridt kan det være? Mer enn kristendom, global oppvarming og Holocaust? Tydeligvis. :p

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg regner med at det er artikkelen List of WWE personnel det menes, og jeg kan ikke si jeg skjønner hva det er å strides om. Det er en liste med navn, et par bilder, og ingenting annet. Kildeseksjonen var brutalt svær, men ser for det meste ut til å inneholde kilder om bryternes ring name og virkelige navn, hentet fra et begrenset utvalg wrestlingsider.

 

Jo fortere noen kommer til bunns i dette, jo bedre, jeg vet i alle fall at jeg ikke kommer til å få sjelefred før dette mysteriet er løst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skjønner at det krangles mye om et tema som global oppvarming. Oljeselskaper og andre kommersielle interesser bruker store summer på å spre feilinformasjon om emnet, og dermed er det mange vanlige folk som lar seg lure og blir inspirert til å slenge seg med i debatten uten å egentlig ha noe særlig innsikt. Store penger blir brukt på å få folk til å benekte den globale oppvarmingen, og at den er menneskeskapt. Og det fungerer.

 

Bush, derimot, kan jeg ikke fatte hva det er å krangle om. Han er da ikke relevant lenger?

Lenke til kommentar

Jeg skjønner at det krangles mye om et tema som global oppvarming. Oljeselskaper og andre kommersielle interesser bruker store summer på å spre feilinformasjon om emnet, og dermed er det mange vanlige folk som lar seg lure og blir inspirert til å slenge seg med i debatten uten å egentlig ha noe særlig innsikt. Store penger blir brukt på å få folk til å benekte den globale oppvarmingen, og at den er menneskeskapt. Og det fungerer.

 

Bush, derimot, kan jeg ikke fatte hva det er å krangle om. Han er da ikke relevant lenger?

 

Jo visst er Buska relevant, han vokser jo overalt :D

Men fra spøk til revolver, du vil bli overrasket over hvor relevant han er idag, om ikke annet enn syndebukk for visse politiske feil.

NSA skandalen for eksempel hvor det hevdes at Bush var mannen som startet det, etc etc.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...