Gå til innhold

Anmeldelse: The Incredible Adventures of Van Helsing (Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det blir litt krasst å si at det ikke utfordrer storheter som Torchlight og Diablo. Van Helsing koster én femtedel av Diablo 3. Diablo 3 er absolutt ikke seks ganger mer av et spill.

 

Jeg forstår jo hva som menes. Spillet er absolutt ikke like dypt. Men i forhold til prisen man betaler, får man sannelig god underholdning. Spesielt om man drar med noen kompiser. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg skjønner poenget ditt, men på Gamer.no vurderer vi spillopplevelser uavhengig av hva man må betale for dem eller hva de kostet å utvikle. Vi er ikke snillere med lavbudsjettspill av uavhengige studioer, og vi er ikke strengere med storsatsinger fra gigantutgivere. Vi tar heller ikke utsalgsprisen med i vurderingen.

Lenke til kommentar

"Tittelen er kanskje litt pompøs, men spillet er solid." Pompøs tittel? Tja, jeg spiller for tiden et spill kalt "Scurvy Scallywag in the voyage to discover the ultimate sea shanty". Også et solid spill, helt klart. Men hva annet forventer man av mannen bak Monkey Island? ;)

 

Anyway, har lyst til å prøve Van Helsing, men problemet er at det er så mange ARPGer for tiden. Diablo 3 og Torchlight 2 er kanskje de største, men Marvel Heroes og Path of Exile bør også nevnes. Begge de to sistnevnte er F2P, men likevel minst like bra som Diablo 3, Torchlight 2 og Van Helsing. Ellers kommer Sacred 3 etter planen i år. Hvordan får man tid til å spille alt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...