Gå til innhold

[Løst] Ikkje internett etter kl 12


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men, korleis kan eg endre dette?? :)

Du må finne IPen til ruteren og brukernavn/passord og logge inn. Deretter må du finne instillingen og fjerne den. IPen finner du ved å åpne "cmd" og skrive "ipconfig". Kopier tallene som står bak "default gateway" og lim inn i nettleseren din. De pleier å være noe som "192.168.1.1" eller "10.0.0.1".

 

edit:

du kan prøve dette som brukernavn/passord:

admin/admin

admin/user

admin/*blank*

user/admin

user/user

user/*blank*

Endret av b3ndik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

P2812 fra Telenor er satt opp slik:

IP-adresse: 10.0.0.138

Username: admin

Password: WPA-sikkerhetsnøkkel (trådløs sikkerhetsnøkkel), denne finner du på et klistremerke på undersiden av modemet.

 

 

Eg har gjort sånn så du sa, men det kjem berre opp ``ERROR: HTML Item value can`t be emptyadmin``

 

Eg skreiv admin på brukarnamn og nettverksnøkkelen min på passord

Lenke til kommentar

Tror du skal ta en resett på modemet ditt.. Er en liten knapp bak på modemet, slik som alle andre routere har...:p Husker ikke helt hvor lenge og sånt, men mener det tar noen få sekunder, og så lyser alle lampene et sekund, og så slukker dem helt før powerlampa begynner å lyse igjen, og resten av lampene kommer i tur og orden...:p

 

Prøv å logge deg inn igjen, helst med kabel, når modemet er ferdig med å boote opp. Husk også å sette opp nettverket ditt på nytt med SSID, kryptering og passord for å logge inn.

 

 

 

Christian :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...