Gå til innhold

Du må vente lenge på bedre 4G-dekning


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns det er forstyrrende at det nå har tatt 4 år. Teknologien er alt koblet opp, det er bare å slå på en bryter og så har Norge bedre mobilt bredbånd. Dessverre skal alt innom papirmølla først, og denne gangen har det blitt drøvtygd litt for lenge

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nrk hadde jo et program som heter Kunsten å utrede.

Norge er et mollbo land i utredninger og evig svarfrist.

 

Uansett hva man skal ha av svar fra det offentlig må man påberegne lang lang svar tid.

 

Nå er det påtide at de får ut fingeren av jorda og gjør noe.

Altid går ting treigt i Norge, Poltikerene skal gjerne lære om det de skal si ja eller nei til og de bruker gjerne xx år på å få gjort noe

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå går heldigvis utbyggingen av fiber til mobilmaster ganske uavhengig av dette - i alle fall i større og mindre byer, men det er forståelig at operatørene ikke bygger ut overalt før de er 100% sikre på at de faktisk får bruke frekvensene som kan gi tilstrekkelig dekning utenfor byene. Utbyggingen er kostbar, spesielt til mobilmaster som kun har radiolinje fra før.

Lenke til kommentar

Jeg syns det er forstyrrende at det nå har tatt 4 år. Teknologien er alt koblet opp, det er bare å slå på en bryter og så har Norge bedre mobilt bredbånd. Dessverre skal alt innom papirmølla først, og denne gangen har det blitt drøvtygd litt for lenge

Det er ganske enkelt en skandale. Først er man verdensmestere i å stenge VHF/UHF TV signalene og legger man det hele brakk i årevis. Tragikomisk spør du meg.

 

 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...