Gå til innhold

Beste 670 kort?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Asus GTX 670 DirectCU II er et bra kort med enda bedre kjøler - jeg har 2GB-utgaven selv, og under 100% load (Furmark) stopper temperaturen på bare 66°C*

https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=523209

 

*Med forbehold om god kabinettkjøling, da DirectCU II-løsningen (og egentlig alle non-stock løsninger jeg har sett) dumper all den varme luften ut inni kabinettet - så må kabinettviftene sørge for å fjerne denne luften fort nok.

Lenke til kommentar

Med mindre du skal game over flere skjermer, så er 4GB strengt tatt unødvendig...men når du får det billigere enn 2GB-utgaven, så hvorfor ikke?

Andre alternativer er f.eks. Windforce-utgaven, det har også god kjøleeffekt, men jeg har hørt historier om flere DOA/RMA-saker med det - har såklart hørt det om DirectCU II-kort også, og tilsvarende vil det bli uansett utgave, uansett kort du finner (det er alltid det gale som blir fremhevet), men Windforce skillte seg noe ut i den researchen jeg gjorde før mitt kjøp av Asus GTX 670 DirectCU II 2GB.

Unngå OC og Top-versjonene, for dem er rettogslett klokket til mer enn dem klarer stabilt - overstående kort er "normal"-utgaven, og dermed helt trygt.

Lenke til kommentar

Nei den er mer solid og festet bedre slik at den ikke lager den utrolig slitsomme lyden referansekortet lager. sjekk en test.

 

Jeg har referansekort fra Zotac som ikke lager noen slitsom lyd. Kan forresten bekrefte at eVGA ikke har helt referansekjøler på sine 670-kort :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...