Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Eg skal snart få tak i eit nytt gaming headset ettersom det forrige plutselig kasta seg selv ut av vinduet, men eg er usikker på hvilket det skal være denne gangen. Så langt har eg brukt CM Storm Sirus, Logitech G35 og Corsair Vengeance 2000. Vengeance 2000 har for mye problemer med driveren og er dessverre ikkje brukbar i surround med alle spill, Skyrim funker bare i stereo for eksempel. CM Storm Sirus er veldig god til musikk hvis du finner riktige instillingene men dårlig til gaming. G35 er veldig god til gaming men ikkje så god til musikk. Noen som har gode forslag? Lurer på om eg skal få tak i Razer Megalodon men har hørt at surround lyden ikkje er så bra...

Endret av maxie526
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har corsair Vengeance 2000 selv og er STOR fornøyd. Jeg bruker mine for det meste til spill der de er best..og er helt greie til film og "vanlig" musikk lytting.

 

Meget god range på trådløs biten om du ikke gjemmer deg bak 3 murvegger. Sitter godt på ørene (etter at de gikk over til stoff og ikke cheap imitert skinn de hadde på den første utgaven.

 

God klar mikrofon.

 

Laaang batteritid (mine står i snitt på ca 5-6t pr dag i fullt bruk.

 

Razer megalodon skal du HOLDE DEG UNNA! :p .

 

Jeg har eid de før corsair og de er no skikkelig MØL.

 

Apropo drivere til 2000..har ikke opplevd ett eneste problem i noen spill hittil. (bf3 crysis3 black ops 2 hitman absolution far cry3 etc etc.) Er jo software emulering av lyd gjennom corsair headset control panel. Har forsøkt alle instillingene og kommet frem til at den ved navn Audiophile 1+ er perfekt til gaming og film..fps og movie instillingene syns jeg var bare crap. Tok meg 1minutt å installere drivere og har ikke sett en feil siden de ble installert i november i fjor.

 

G35 prøvd..de er ok men ikke på langt nær så gode som corsair V 2000 i mine øyne.

 

 

 

Det aller beste som jeg måtte bytte ut pga kabler og avstand til pc der jeg sitter men som var fantastisk gode er selvfølgelig.

Tritton 720+ Med egen dolby digital lydbox.

 

http://www.maxfps.no/product_view.aspx?productid=3221

Endret av Tsenng
Lenke til kommentar

Razer sine headset er bak mål

Selv liker jeg Logitech G35, og G930

Jeg anbefaler å kjøpe et Sennheiser Headset + En god Clip-on Mic

 

Lurer litt på om Sennheiser PC 350 G4ME0 med ASUS ROG Xonar Phoebus er verdt pengene. Har hørt mye snakk om at sånne gaming headset aldri kommer til å være like gode som eit skikkelig headset så lenge du har eit bra lydkort. Den vil bli brukt stort sett til gaming og musikk. Noen som har erfaring med det headsettet og lydkortet?

Endret av maxie526
Lenke til kommentar

Har hatt SteelSeries headset selv (Siberia V2 og 5Hv2) - i dag bruker jeg et Sennheiser PC310 G4ME, for jeg ville ha et "on ear" headset. Skulle jeg kjøpt nytt headset i dag, ville jeg helt klart valgt Sennheiser PC320 eller lignende.

Endret av johanf
Lenke til kommentar

Har hatt SteelSeries headset selv (Siberia V2 og 5Hv2) - i dag bruker jeg et Sennheiser PC310 G4ME, for jeg ville ha et "on ear" headset. Skulle jeg kjøpt nytt headset i dag, ville jeg helt klart valgt Sennheiser PC320 eller lignende.

Jaja, da blir det Seinnheiser PC 350 G4ME0 og ASUS Xonar Essence STX.

Endret av maxie526
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...