Gå til innhold

Her er mai-mobilene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ment som en begynnertelefon.. Androiden kunne etter min mening ha blitt oppdatert, men for de aller fleste holder 1 prossessorkjerne mer enn nok.

Det er slike android telefoner som gir Android et dårlig rykte, for selv det å bare bruke de som ren telefon er tregt, for ikke å snakke om hvis en skal laste ned noen apps som vel er poenget med en smarttelefon...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Er ment som en begynnertelefon.. Androiden kunne etter min mening ha blitt oppdatert, men for de aller fleste holder 1 prossessorkjerne mer enn nok.
Det er slike android telefoner som gir Android et dårlig rykte, for selv det å bare bruke de som ren telefon er tregt, for ikke å snakke om hvis en skal laste ned noen apps som vel er poenget med en smarttelefon...

 

Det er sikkert en perfekt 1. Mobil for dei som er 5-6og 7 år gamle :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Er ment som en begynnertelefon.. Androiden kunne etter min mening ha blitt oppdatert, men for de aller fleste holder 1 prossessorkjerne mer enn nok.
Det er slike android telefoner som gir Android et dårlig rykte, for selv det å bare bruke de som ren telefon er tregt, for ikke å snakke om hvis en skal laste ned noen apps som vel er poenget med en smarttelefon...

 

Nå er den, som flere tidligere har påpekt, en begynnermobil. Da er det ganske naturlig at den ikke har den beste innmaten. Hadde de begynt å bruke bedre prosessorer eller bedre kamera, eller forbedret noen andre deler, ville det mest sannsynlig endt med at det meste måtte ha blitt oppgradert for å ikke få en flaskehals. Dermed vil det ikke lenger være en billigmobil

 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...