Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Tåkemaskin for lokalisering av lekkasje i bil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom det helt plutselig? Hvor er dammen? Mye? Jeg hadde nemlig lekkasje igjennom pakningen på kupéfilteret en gang, og oppdaget en "dam" i gulvet på passasjer siden. Det viste seg at pakningen hadde morkna opp, tetta hele driten med bytul. Hørte bla. at det surklet inni klimaanlegget da jeg kjørte viftehastigheten opp, og spesielt når jeg tok venstresvinger(rundkjøring). Dog var ikke dette en vag bil :p

Endret av untouch4ble
Lenke til kommentar

Kom det helt plutselig? Hvor er dammen? Mye? Jeg hadde nemlig lekkasje igjennom pakningen på kupéfilteret en gang, og oppdaget en "dam" i gulvet på passasjer siden. Det viste seg at pakningen hadde morkna opp, tetta hele driten med bytul. Hørte bla. at det surklet inni klimaanlegget da jeg kjørte viftehastigheten opp, og spesielt når jeg tok venstresvinger(rundkjøring). Dog var ikke dette en vag bil :p

 

Nei, dette har vart over tid. Bruker ungenes bleier til å tørke opp gulvet.... Passende å bruke bleier til vag, da de er noe umoden. he he ;)

Høyre siden er spesielt utsatt. Særlig på passasjersiden bak. Lurte på om det er like greit å bare skifte listene rundt døre og se om det hjelper, men koster vel en formue det og..!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...