Gå til innhold

Knust S3 skjerm, vil ha ut bilder


Anbefalte innlegg

Har et problem med min S3, har vært uheldig å kjørt over den med hjulaster, telefonen er i funksjon bortsett fra skjermen problemet mitt er at jeg gjerne skulle hatt ut noen bilder på den før den går i skuffa/forsikring, funker å koble til usb kabel men kommer ikke opp noen filer siden telefonen er "låst", prøvd å laste ned kies også men det sier at jeg må låse opp skjermen først...

 

Er det noen som har en løsning på hvordan man kan få ut bildene på telefonen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei hadde ikke minnekort, da hadde jo saken vært litt lettere

 

har forresten funnet ut av den låsinga, gikk på samsung dive sin side hvor man kan spore telefonen osv, fikk låst opp skjermen der faktisk :w00t:

 

så fikk hentet ut bildene fra kamera mappa, men da oppstod et annet problem nemlig:

hadde en mappe under downloads mappa (default mappe hvor all nedlasting ligger) som het .nomedia for å forhindre at bilder og videoer i den ble vist i galleri, problemet et bare at med et punktum først i mappenavnet så er den mappa sjult, fant den ikke når jeg browset telefon mappene :hm:

 

Har Rootet telefonen så har prøvd å laste ned root filutforsker til pcen, men selvfølgelig så hadde jeg ikke "debugging" aktivert på instillingene så fant ingen enheter ved hjelp av disse root browserene :confused:

Lenke til kommentar

Nei hadde ikke minnekort, da hadde jo saken vært litt lettere

 

har forresten funnet ut av den låsinga, gikk på samsung dive sin side hvor man kan spore telefonen osv, fikk låst opp skjermen der faktisk :w00t:

 

så fikk hentet ut bildene fra kamera mappa, men da oppstod et annet problem med nemlig:

hadde en mappe under downloads mappa (default mappe hvor all nedlasting ligger) som het .nomedia for å forhindre at bilder og videoer i den ble vist i galleri, problemet et bare at med et punktum først i mappenavnet så er den mappa sjult, fant den ikke når jeg browset telefon mappene :hm:

 

Har Rootet telefonen så har prøvd å laste ned root filutforsker til pcen, men selvfølgelig så hadde jeg ikke "debugging" aktivert på instillingene så fant ingen enheter ved hjelp av disse root browserene :confused:

Er det ikke bare Windows som skjuler filer og mapper som starter med punktum hvis man ikke slår på visning av skjulte mapper og filer da?

Lenke til kommentar

Søkte litt, og ifølge Samsung Norge på facebook(kilde fra 14. Januar 2013) har de ikke et quick support senter i Trondheim, men det går ann å sende via posten. Mulig dette har endret seg, men får vel svar fra de over helgen om hvor jeg evt. må sende den.

Takk uansett :)

Lenke til kommentar

Ang prisen gikk den opp fra 700 til 800 for litt over en måned siden hos Video og Camerateknikk. De sendte ut et skriv til forhandlere om at det var en kampanjepris som var over. Deltasoft (Verkstedet flest forhandlere sender inn telefoner til) ble visstnok ikke enige med Samsung om nye vilkår og tar nå mer enn 800. Så det mest lønnsomme er nå å komme seg til nærmeste Service Senter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...