Gå til innhold

Test: Razer Orbweaver


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan skriver man med et slikt tastatur? :O Det er jo vanlig å chatte i gaming

 

Nå er jeg ingen ekspert på denne type Keypads (heter det vel?), men tror nok det er mening å bruke den sammen med mus. For å skrive må du nok ha et vanlig tastatur i tillegg. Tenker at det må være ganske alright å spille med keypad dersom den har en stick på tommelen :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8I4zQlayY3

ser ikke helt vitsen med dette altså, hvar er galt med et vanlig gaming tastatur...

 

Vel noen vil kanskje kunne si "Hva er poenget med en Ferrari? Hva er galt med en Lada? Ser ikke helt vitsen ass.." ;)

 

Samme nytteverdi.

Lenke til kommentar

ser ikke helt vitsen med dette altså, hvar er galt med et vanlig gaming tastatur...

 

Når jeg spiller fps, liker jeg å ha armene rett fram, som gjør at av og til når jeg snur meg til venstre krasjer jeg musa inn i tastaturet. Dette ville løst det problemet. Men det ville kanskje også blitt løst med ett tastatur uten talltastene på høyre side.

Lenke til kommentar
ser ikke helt vitsen med dette altså, hvar er galt med et vanlig gaming tastatur...
Når jeg spiller fps, liker jeg å ha armene rett fram, som gjør at av og til når jeg snur meg til venstre krasjer jeg musa inn i tastaturet. Dette ville løst det problemet. Men det ville kanskje også blitt løst med ett tastatur uten talltastene på høyre side.

 

er du seriøs ? du vet at du kan flytte musa litt lenger fra tastaturet så er problemet løst.

 

men poenget mitt var at når man alerede har et tastatur ( alle har et vanlig tastatur antar jeg ) hva er vitsen med enne "ekstra" dingsen

 

Vel noen vil kanskje kunne si "Hva er poenget med en Ferrari? Hva er galt med en Lada? Ser ikke helt vitsen ass.." ;)

 

Samme nytteverdi.

 

vel, blir ikke helt det samme.

Lenke til kommentar

Er ikkje alle gamingtastatur som er like gode å skrive på, derfor kan du ha eit tastatur som er godt og skrive på, og keypad til gaming.

 

De Åsmund nemner med at musa blir blokka av tastaturet kjenner eg meg veldig igjen i! No er det ikkje like behagelig å "berre flytte musa"...

Lenke til kommentar

Synes det er synd at det ikke finnes noen(?) slike tastatur som er trådløse, hadde vært fint for stue-gaming med tastatur i en litt mindre pakke.

 

AtW

 

Det har vel med at de lages kun for ganske "seriøs" gaming. Og da er det veldig få som ønsker at det skal være trådløst.

Endret av kule-ku
Lenke til kommentar

Har selv brukt belkin sin n52te i et par år nå, (og kjøpt en razer nostromo i backup, når den gode gamle traveren ryker). Tenkte som mange andre;: hva har en gaming pad, som ikke et tålig gaming tastatur har? Lot meg lure til å teste det ut, og etter noen få timer med tilvenning, så har jeg aldri sett tilbake. Bør vel nevnes at jeg kun spiller FPS spill. For de som er usikre/tvilende, så ville jeg definitivt testa det ut. Og for det hardbarka motstanderene, ville jeg defintivt anbefalt å teste det ut.

Lenke til kommentar
ser ikke helt vitsen med dette altså, hvar er galt med et vanlig gaming tastatur...
Når jeg spiller fps, liker jeg å ha armene rett fram, som gjør at av og til når jeg snur meg til venstre krasjer jeg musa inn i tastaturet. Dette ville løst det problemet. Men det ville kanskje også blitt løst med ett tastatur uten talltastene på høyre side.

 

CM Storm Quickfire TK ville nokk passe deg bra i så fall!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...