Gå til innhold

Facebook vil «eie» mobilen din


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig kommer jeg aldri i livet til å benytte dette, men nå er jeg heller ikke en representant for A4-befolkning.

Jeg ser for meg at dette blir stort på menigmanns og menighusmors mobil som en must-have sak for denne 97%-gruppen. Hvis det ikke blir for påtrengende reklame da.

 

Stort nok til å drive iOS til å komme med støtte for hjemmeskjerm à la android i iOS 7 siden det er umulig å kjøre Home slik det er nå på iOS. (joda, det kan ennå bare kjøres på et lite knippe androids). Hvis Apple ikke innfører støtte for Home i iOS 7 med innføring av widgets/launchere, vil t.o.m Jørgen Hattemaker anse iOS som dørgende trasig og Apple taper gigantisk. Som om de ikke har begynt å miste folks interesse allerede.

Endret av gammalerik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jaja, nok en grunn til å boikotte dette helvetes møkka selskapet som invaderer privatlivet med overvåking og ikke minst all den monopolisering holdningen de har.

 

Jeg stoler like mye på fb som å balansere på en sytråd over grand canyon med knappenåler som anker i fjellsiden.....

Endret av Zimon
  • Liker 3
Lenke til kommentar

hvem i all verden vil ha no sånt tull. for å være ærlig så er jeg møkk lei dette facebook greiene, er en side for folk som liker å skryte av hvor godt dem liksom har det. eller for folk som har en trang til fortelle om hver eneste bitte liten ubetydelig ting de gjør hele tiden...håper facebook går konk snart.

Endret av Blazer
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mange haters her!

 

Synes faktisk dette ser spennende ut, med tanke på at mobil er en sosial greie for min del. Og fb står sentralt i dagens måte å være sosial på, så hvorfor ikke? Så lenge hjemskjermen ikke blir full av reklame, så kan jeg ikke se at dette er en håpløs ordning. Håper det kommer en versjon til Nexus4, så jeg får testet det ut :)

 

Lenke til kommentar

La meg være den første til å si;

Jeg tror dette kommer til å fungere ganske greit!

Såklart, med det forebehold om at det er en app\launcher som gjør det slik at man faktisk kan avinstallere den om man vil.

Regner og med at det kommer til å være en gratis-versjon, og en "premium" man kan betale for som fjerner feks. reklame.

Ser ikke bort ifra at den får en prislapp på 20-30kr.

 

For er det noe Android mangler i forhold til feks. Windows Phone, så er det sømløs integrering av facebook\twitter.

Er noe jeg uten tvil har savnet da jeg gikk fra min Lumia 800.

 

Så dette er uten tvil noe som har vært savnet på Android-telefoner.

Og før noen sier at det er sømløs integrering med facebook på android.

- Nei, det er det så aldeles ikke.

Lenke til kommentar

Må også få legge til at for de som ikke vil ha denne launcheren, så finnes det jo en helt haug med launchere for de som vil ha et lett og pent oppsett.

 

Bare sjekk ut "Nova Launcher" og\eller "Apex Launcher"

som for tiden er to av de letteste og beste man kan få taki.

"Go Launcher" for de som vil ha utseender som er ferdilagde og lettte å manøvrere seg rundt i.

Lenke til kommentar

hvem i all verden vil ha no sånt tull. for å være ærlig så er jeg møkk lei dette facebook greiene, er en side for folk som liker å skryte av hvor godt dem liksom har det. eller for folk som har en trang til fortelle om hver eneste bitte liten ubetydelig ting de gjør hele tiden...håper facebook går konk snart.

 

Er det deg, Viggo Venneløs? :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det irriterer meg SYKT at sukkerberg tror han vet hva jeg liker, hvem jeg kjenner, hvordan jeg vil ha vist statusoppdateringer levert osv.

 

Og nå tror han at jeg vil ha denne dritten.. Er irriterende nok at han tror han vet hva jeg liker om han ikke skal tro alt jeg vil på min egen telefon også.

 

Nei fy flate, håper det flopper som F!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Kan jeg foreslå et kompromiss: Vi sier ok til FB-launcheren mot at Google lar oss andre FB-hatere avinstallere FB fra Android-telefonene våre. Jeg trenger de 14 MB'ene til andre ting.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...