Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan kjennes forskjellige jenter ut


konber

Anbefalte innlegg

Jeg mistet jomfrudommen nå i en alder av 26 år. Det er helt greit for meg. Hadde ikke gjort noe om det skjedde før, men slik ble det altså ikke.

Jeg er nå nesten i et forhold med hun jeg mista jomfrudommen til.

Jeg savner ikke andre jenter og ønsker ikke å ha sex med andre. Antall er ikke viktig for meg. Trygghet og respekt for den andre er mye viktigere.

 

Men jeg kommer liksom ikke helt bort i fra tanken på hvordan andre jenter kan være rent fysisk. Hvordan forskjelllige jenter kjennes ut.

Altså ikke at sexen er forskljellig. Det skjønner jeg at er naturlig at den er ettersom vi er forskjellige mennesker. Og det er heller ikke så viktig for meg. Men Jeg lurer altså på om, og hvordan det oppleves/kjennes forskjellig?

 

Setter pris på seriøse svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snakker du om hud, personlighet, og sånne ting? Som med seksuelle ting så vil annet være annerledes fra jente til jente. Noen vil kose, andre ikke, noen vil like å stryke deg på ryggen, mens andre vil kreve at du stryker på dem uten å gjøre det tilbake, noen vil tvinge deg til å holde rundt dem hele natten mens andre ikke ville finne på å gjøre det..

 

Når det gjelder det siste der så skulle jeg virkelig ønske at jeg tullet. Hadde ikke trodd det selv hvis ikke kilden var veldig troverdig. Bitches be crazy, sometimes :p

Lenke til kommentar

Selve musen føles ikke så annerledes. Noen er merkbart trangere/man kjenner mer friksjon, noen er flinkere til å arbeide med skjedemusklene, noen er flinkere å suge etc, men alt i alt er det ikke så store forskjeller på den rent fysiske følelsen.

 

Det som ofte er den store forskjellen er hvor mye jenten lever seg inn i sexen, responsen man får, min subjektive vurdering av utseendet på ansikt og kropp. Kort fortalt kjemien jeg har med jenten på det tidspunktet man har sex. Sex med samme jenter kan jo føles annerledes fra gang til gang og slik er det når man har sex med en annen jente.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...