Gå til innhold

Se Googles nye briller i aksjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette åpner jo muligheter for adblock i det virkelige liv. Tenk, alle logoer blir "sensurert" med et overlegg som har nøytral tekst. Så kan man gå rundt selv i en storby mens man slipper mental og visuell forurensning.

 

Hvorfor skal logoen til [selskap kjent for sin koladrikk] ha plass i hjernen min? Vil de eksponere meg for merkevarene sine så får de betale meg for det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

and todays word is dyrt - dyrt er ett ord som brukes mye i det norske språket, ingen vet hvor det kommer fra, ingen vet hva det betyr, og ingen vet hva det kan brukes til.

 

Har sett designerbriller som koster 12 ganger mer enn disse, og de har ikke Google innebygget helt sant.

 

Så? Det finnes masse produkter for folk som ønsker å vise at de har råd til å kaste penger i dass, betyr ikke at alt annet plutselig er kanon-billig.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Minner på at første(?) gang det ble presentert en slik video for Google Glass så var den basert på et konsept og ikke faktiske resultater med et faktisk prototype-grensesnitt.

 

Dette virker veldig mye om det: en reklamevideo for konseptet mer enn en "bruksdemonstrasjon". Jeg sier ikke at disse tingene ikke vil oppleves sånn etterhvert, jeg sier bare:

"Husk på at dette er en reklame og ikke en produktpresentasjon", og "sjekk om Glass faktisk virker sånn som dere tror før dere legger pengene på bordet".

 

Men det visste dere kanskje allerede, alle sammen. Og det er jo fortsatt en stund til vanlig consumer-salg slår inn.

Lenke til kommentar
and todays word is dyrt - dyrt er ett ord som brukes mye i det norske språket, ingen vet hvor det kommer fra, ingen vet hva det betyr, og ingen vet hva det kan brukes til.Har sett designerbriller som koster 12 ganger mer enn disse, og de har ikke Google innebygget helt sant.
Så? Det finnes masse produkter for folk som ønsker å vise at de har råd til å kaste penger i dass, betyr ikke at alt annet plutselig er kanon-billig.AtW

 

At du hiver penger i dass får være din sak, jeg snakker om dyrt som er som vanlig ett malplassert ord da det finnes ingen produkter på markedet som tilsvarer dette, ergo så kan man ikke si at Google har priset det dyrt, svindyrt eller grisebillig.

Lenke til kommentar

(...) jeg snakker om dyrt som er som vanlig ett malplassert ord da det finnes ingen produkter på markedet som tilsvarer dette, ergo så kan man ikke si at Google har priset det dyrt, svindyrt eller grisebillig.

 

Joda, prisen på $1500 kan sies å være dyr. Da sammenligner jeg med Googles antydede pris på samme produkt for IKKE-developers;

 

Indeed, Google has said that the price of Google Glass will be significantly lower than the $1500 price tag it's making developers shell out for an early model; it's been reported that the final price, when Google Glass is made available to the public, will be closer to what a premium smartphone costs.

 

http://www.huffingto..._n_2726514.html

 

According to several Google employees familiar with the project who asked not to be named, the glasses will go on sale to the public by the end of the year. These people said they are expected “to cost around the price of current smartphones,” or $250 to $600.

 

http://bits.blogs.ny...es-by-years-end

 

 

 

Forøvrig klarer TEK igjen å glemme og bidra til statsfellesskapet når de "oversetter" prisene til norsk. Det er en viss forskjell på de oppgitte 8000 som skulle brenne i lomma mi, og de 11200 jeg faktisk hadde måtte betalt dersom det var mulig å bestille fra Norge.

Endret av tommyb
Lenke til kommentar

Forøvrig klarer TEK igjen å glemme og bidra til statsfellesskapet når de "oversetter" prisene til norsk. Det er en viss forskjell på de oppgitte 8000 som skulle brenne i lomma mi, og de 11200 jeg faktisk hadde måtte betalt dersom det var mulig å bestille fra Norge.

 

Ettersom det kun er tilgjengelig hvis du bor i USA, tenkte vi det ikke ville være nødvendig å ta med ekstra norske avgifter :)

Lenke til kommentar

Ettersom det kun er tilgjengelig hvis du bor i USA, tenkte vi det ikke ville være nødvendig å ta med ekstra norske avgifter

Niiklas, du lyver;

 

 

Meget kult

Men, You must be at least 18 years old and live in the U.S. to apply..

Uff, det har du helt rett i. Har oppdatert saken nå.

 

Takk for tilbakemelding! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...