Gå til innhold

Nye Tomb Raider får flerspiller (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*sigh* og alle 2 personene som ønsket seg TR multiplayer får det :pNoen ganger lurer jeg på hvem som tar avgjørelser blant dagens utviklere.

 

Det er jo hver fall ikke utviklere som tar sånne avgjørelser, det er nok utgivere som gjør.

 

Nok et spill som de kaster bort tid og ressurser på multiplayer som blir spillt i et par uker og glemt.

Lenke til kommentar
*sigh* og alle 2 personene som ønsket seg TR multiplayer får det :pNoen ganger lurer jeg på hvem som tar avgjørelser blant dagens utviklere.
Det er jo hver fall ikke utviklere som tar sånne avgjørelser, det er nok utgivere som gjør. Nok et spill som de kaster bort tid og ressurser på multiplayer som blir spillt i et par uker og glemt.

 

kaste bort ressuser??.. du det er to seperate utvilkere som tar seg av vær sin del av spillet.. en på sp og en på mp... så begge utvilkerene legger 100% ressuser i vær sin del. her er det bare win win...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498
*sigh* og alle 2 personene som ønsket seg TR multiplayer får det :pNoen ganger lurer jeg på hvem som tar avgjørelser blant dagens utviklere.
Det er jo hver fall ikke utviklere som tar sånne avgjørelser, det er nok utgivere som gjør. Nok et spill som de kaster bort tid og ressurser på multiplayer som blir spillt i et par uker og glemt.
kaste bort ressuser??.. du det er to seperate utvilkere som tar seg av vær sin del av spillet.. en på sp og en på mp... så begge utvilkerene legger 100% ressuser i vær sin del. her er det bare win win...

 

eller montreal studioet kunne lagt 100% av ressursene sine i neste deus ex, slik at vi får et 100% gjennomført spill istedet for 96% som sist hvor de la ut boss fightene til et annet studio og dermed f**** hele spill stilen min siden jeg måtte knerte bossene...

Lenke til kommentar

kaste bort ressuser??.. du det er to seperate utvilkere som tar seg av vær sin del av spillet.. en på sp og en på mp... så begge utvilkerene legger 100% ressuser i vær sin del. her er det bare win win...

 

Ressurser er ikke bare i form av arbeidskraft, men også penger. Penger som kan brukes til eventuelt ekstra innhold og kvalitetssikkring i singleplayerdelen, eller bare overføres til et annet IP innad i studioet. Trist at utvikklere føler de må lage multiplayer del i alle spill som i bunn og grunn er singleplayerspill.

Lenke til kommentar

Vel kanskje blir både SP og MP bra, men enig med mange her at TR er først og fremst et spill man spiller for historiens del.

 

Jeg trodde jeg ønsket meg MP i GTA fordi det var fantastisk morsom i GTA2, men da det endelig kom til GTA4 så var det ikke så viktig allikevel. Kanskje ikke beste eksempelet, men syns det er greit at noen spill er SP only da det finnes gode spill på markedet som dekker MP behovet mitt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...