Gå til innhold

Kinesisk råtass-mobil kommer til Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min gamle LG KU990 kunne også filme i 120 bps, så denne er vel ikke verdens første. Med mindre det er snakk om 120 bps i 1080p? Det er jo i så fall ganske imponerende!

 

Det ligger litt flere tekniske spesifikasjoner på Oppos nettsider: http://en.oppo.com/product/find5/

 

Men det ga vel ikke noe svar på det du lurte på, såvidt jeg kan se. Vi skal forsøke å få fatt på et testeksemplar, så finner vi fort ut hva som er imponerende og hva som eventuelt ikke er det.:-)

Lenke til kommentar

Uffda, veldig lik i formen som en viss annen leverandør. De som vil ha bør vel bestille kjapt slik at de får før rettsvesenet blir involvert.

 

Synes den minner litt om Sony, men ikke utrolig mye. Men på måten du skriver på ser det ut som du mener at den ligner på et Apple produkt. Om jeg ikke tar feil, bør du sjekke synet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Synes den minner litt om Sony, men ikke utrolig mye. Men på måten du skriver på ser det ut som du mener at den ligner på et Apple produkt. Om jeg ikke tar feil, bør du sjekke synet.

De har endret bildet i ettertid, jeg kommenterte det bildet som opprinnelig ble benyttet i artikkelen.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Noen som har bestilt denne telefonen fra utlandet eller? Regner med at den kommer til å koste skjorta her til lands... Min 3 år gamle HTC Desire er klar for å gå av med pensjon :p

Tror nok telefonen kommer til å havne godt under 5k. 569$ x 6 x 1,25 = 4268,- tipper en pris rundt 4495,- Spørsmålet er vell heller hvem som vil ta den inn.

 

 

Oppo Find 5 - diskusjon og rykter

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...