Gå til innhold

Dette fotoutstyret rekker akkurat å havne under juletreet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke Canon 35mm f/2 IS rekker juletreet, og selv om FotoVideo i følge deres nettsider har 6 stykker på lager (det har de forresten hatt i nesten en uke nå), tror jeg dette er feil. I hvert fall vet ikke engang store shapper som Adorama og B&H når de får objektivet inn, og disse får det sannsynligvis før FotoVideo.

 

Så med mindre Akam har vært i kontakt med FotoVideo og har fått bekreftet at de har objektivet inne, gjetter jeg på at det er en feil på hjemmesiden deres.

Lenke til kommentar

Tror ikke Canon 35mm f/2 IS rekker juletreet, og selv om FotoVideo i følge deres nettsider har 6 stykker på lager (det har de forresten hatt i nesten en uke nå), tror jeg dette er feil. I hvert fall vet ikke engang store shapper som Adorama og B&H når de får objektivet inn, og disse får det sannsynligvis før FotoVideo.

 

Så med mindre Akam har vært i kontakt med FotoVideo og har fått bekreftet at de har objektivet inne, gjetter jeg på at det er en feil på hjemmesiden deres.

 

Ser at det jeg antydet her er reinspikka vås, og at FotoVideo sannsynligvis har objektivet inne. I hvert fall har norske kunder fått fatt i objektivet nå.

 

http://www.fredmiran...m/topic/1172799

Lenke til kommentar

Jeg synes det er hett på vidda og si at Sony RX1 akkurat rekker og komme under juletreet , eller noen av de andre litt dyrere produktene dere omtaler her. I mine kretser er det ikke vanlig å gi bort kamera til 24.000,- i julegave.

 

Det var en som klagde på at Nikon 1 V1 ikke akkurat hadde vunnet noe designpris, men den har ihverfall innebygd søker. Men den utveksten som Sony her er avbildet med så synes jeg ikke akkurat det ser så bra ut heller. Men det verste er jo prisen på nesten 5.000,- Så dette kamera kommer på hele 29.000,- med optisk søker. Det synes jeg er dyrt.

 

Fotovideo har jo inne Sigma 35 mm f/1.4 også til Canon, løp og kjøp. Men de som trenger Nikonfatning må vente til neste år.

Endret av Fytterakkern
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...