Gå til innhold

Nå kan du mate bikkja fra mobilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Mennesker så må bruke slike innretninger for å "passe på " dyrene de har ansvar for, burde overhodet ikke ha ansvar for dyr.

Forsåvidt sant, men folk kaster jo kjæledyr før ferier uansett. Ansvar er ut, lettvindt er inn. Tror neppe denne dingsen påvirker dyrevelferden i nevneverdig grad selv om idiotene får enda en mulighet til å fraskrive seg ansvar.

 

(...og ja, jeg er med på at endel mennesker helst burde bli forlatt på en øde øy).

Lenke til kommentar

Mennesker så må bruke slike innretninger for å "passe på " dyrene de har ansvar for, burde overhodet ikke ha ansvar for dyr.

 

Forsåvidt sant, men folk kaster jo kjæledyr før ferier uansett. Ansvar er ut, lettvindt er inn. Tror neppe denne dingsen påvirker dyrevelferden i nevneverdig grad selv om idiotene får enda en mulighet til å fraskrive seg ansvar.

(...og ja, jeg er med på at endel mennesker helst burde bli forlatt på en øde øy).

 

Disse kommentarene kan bare komme fra folk som ikke har dyr. Eller folk om er altfor trangsynt til å kunne se nytten.

 

Poenget med disse materene er i fordele maten utover dagen, slikt at dyret får et mer balansert diet.

 

Det har blitt bevist at 1-2 måltider til dagen kan resultere i at dyrene blir overvektige. Det er mye bedre med flere småretter. Folk flest kan ikke stikke hjem for å mate hunden mens de er på jobb.

 

En annen eksemple: Jeg må jævla tidlig på jobb. Det er absolutt ikke godt for hunden å få en måltid kl 5 om morningen.

Med en automatisk mater, kan jeg si at han får maten kl 9.

Endret av AvidGamer
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Disse kommentarene kan bare komme fra folk som ikke har dyr. Eller folk om er altfor trangsynt til å kunne se nytten.

En annen eksemple: Jeg må jævla tidlig på jobb. Det er absolutt ikke godt for hunden å få en måltid kl 5 om morningen.

Det kan hende noen av oss unnlater å ha dyr nettopp fordi egen livs-situasjon tilsier at vi ikke får tatt vare på dyret's behov godt nok.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...