Gå til innhold

Altibox spørsmål


G

Anbefalte innlegg

Siden det er mange Altibox-kunder som bruker diskusjon.no tror jeg like godt jeg kan spørre spørsmålet her som til Altibox sine kundeservice-enheter.

 

Aktuell Altibox-leverandør for meg er Lyse.no

 

Jeg lurer på spørsmål som jeg ikke finner noe enkelt svar på hverken hos Altibox.no eller Lyse.no (som er de som leverer i område jeg bor).

 

Hvilke minumums abonnement-kombinasjoner tillates hos Lyse (Altibox)?

 

Det vil si hvilke kombinasjoner kan man ha som minimum, f.eks. TV+telefon, TV+internett, Telefon+internett, TV alene, internett alene, telefon alene, evt. andre kombinasjoner dersom det finnes et fjerde produkt i pakken, ser at noen tilbyr alarm også.

 

Dette spørsmålet er det jammen ikke enkelt å finne svar på hos leverandøren av Altibox. Dette spørsmålet fant jeg heller ikke i deres FAQ i hjelpesystemet. Det er egentlig en skam, at man ikke kan finne svaret på et så elementært kundespørsmål noe sted. Og dersom det finnes svar på nettsidene, så er det jammen godt gjemt bort.

 

Håper på raskt svar på disse spørsmålene mine.

Grunnen til at jeg tenker i disse baner, er at fasttelefon er uaktuellt. Kommer til å ha mobiltelefon kun i overskuelig framtid. Fordi det er så mye mer fleksibelt, og det andre har få fordeler i dag, og det har også noen ulemper (som at man må trekke ut kontakten for å slå av systemet). På mobiltelefonene har man en knapp for det, attpå til kan man i dag innstallere app'er som siler uønskede telefonnummer på en meget enkel måte.

 

Altibox er også en temmelig dyr løsning, så det er enten internett eller TV som er mest spennende, og kanskje ikke begge deler enda. Jeg har tilgang på internett og jeg har tilgang på TV allerede i dag. Så et skifte på noe av det er kun for å oppgradere til et eventuellt bedre tilbud på en av disse. Altså et slags stegvis bytte, og et slags nytte-kost-behov valg.

Endret av G
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...